D-001 Füst és köd (Smoke and Fog)
Az összes figurának aminek a lőtávolsága nagyobb 8-nál annak 8 lesz a lőtávolsága. Egy figura sem használhatja a pontosság képességet. A Füst és Köd véget ér ha a játékban van a Kiszámíthatatlan Szelek (Erratic Winds) időjárás kártya vagy Forgószél (Twister) katasztrófa kártya. Típus: időjárás
D-002 Sötétség (Darkness)
Az összes figurának, aminek a lőtávolsága nagyobb 6-nál annak 6 lesz a lőtávolsága. Egy figura sem használhatja a dupla mozgás képességet. Típus: időjárás
D-003 Eső és sár (Rain and Mud)
Az összes figurának aminek a mozgási értéke nagyobb 8-nál annak 8 lesz a mozgási értéke. Egy figura sem használhatja a lerohanás képességet. Az Eső és sár véget ér, ha az Átkozott Földek (Blasted Lands) terület kártya játékba kerül. Típus: időjárás (csapadék)
D-004 Felhőszakadás (Downpour)
Az összes figurának aminek a mozgási értéke nagyobb 6-nál annak 6 lesz a mozgási értéke. Egy figura sem használhatja a lebegőszintet. A felhőszakadás véget ér, ha a Hőhullám (Heat Wave) időjárás kártya játékba kerül. Típus: időjárás (csapadék)
D-005 Kiszámíthatatlan Szelek (Eratic Winds)
Ha egy bombázás lövés mellé megy, duplázd meg az eltérés mértékét. Típus: időjárás (csapadék)
D-006 Viharos Szél (Storm Gale)
A figurák nem kaphatnak távolsági támadás cselekedetet. A mesterséges terepek (Contstructed Terrain) –1-et kapnak a strukturális pontjaikhoz. A Viharos Szél véget ér ha a füst és köd (Smoke and Fog) időjárás kártya játékba kerül. Típus: időjárás
D-007 Hőhullám (Heat Wave)
Minden játékos "vég" fázisában, a demoralizált figurák meghalnak. A hőhullám véget ér, ha a Csípős hideg (Cold Snap) időjárás kártya játékba kerül. Típus: időjárás
D-008 Csípős Hideg (Cold Snap)
Minden víz típusú terep tiszta tereppé válik. Ha egy időjárás (csapadék) kártya van játékban, minden figurának, melynek lőtávolsága nagyobb hatnál, a lőtávolsága 6 lesz. A csípős hideg véget ér, ha az Átkozott földek (Blasted Lands) terület, vagy a pokoltűz (Inferno) katasztrófa kártya játékba kerül. Típus: időjárás
D-009 Máguskő vihar (Magestone Storm)
Minden játékos dob egy hatoldalú kockával a parancs fázisa elején. Ha az eredmény 1, akkor okozz egy sebzést minden olyan figurának, aki egy másik figurával kapcsolatban áll. Figurák a "pajzsban varázspálca" védelem típussal nem szenvedik el ezt a sebzést. A máguskő vihar véget ér, ha a máguskő bánya (Magestone Strip Mine) vagy a Wyldeni erdő (Wylden forest) terület vagy a Varázserő égése (Ley Burn) katasztrófa kártya játékba kerül. Típus: időjárás
D-010 Tiszta Égbolt (Clear Skies)
Minden más időjárás kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban. Típus: időjárás
D-011 Határváros (Border Town)
Az mesterséges terepek (Contstructed Terrain) +1-et kapnak a strukturális pontjaikhoz. A határváros véget ér, ha a Máguskő bánya (Magestone Strip Mine) terület, vagy Földrengés (Earthquake) katasztrófa kártya játékba kerül. Típus: terület
D-012 Lápmocsár (Fen Swamp)
Minden tiszta terep sekély vízzé válik. Minden olyan figura, melynek mozgás típusa hullám +1-et kap a védőértékéhez, ha sekély vízben tartózkodik. A lápmocsár véget ér, ha a Mező (Grassland) vagy Hágó (Mountain Pass) terület kártya, vagy a csípős hideg (Cold Snap) időjárás kártya játékba kerül. Típus: terület
D-013 Átkozott föld (Blasted Lands)
Távolíts el minden Terepet a játékból. Amikor egy figurát leraknak vagy újraélesztenek, okozz neki 1 sebzést. Az átkozott föld véget ér, ha a lápmocsár (Fen Swamp), folyóvölgy (River Valley) vagy a Wyldeni erdő (Wylden Forest) terület kártya játékba kerül. Típus: terület
D-014 Mező (Grassland)
Minden tiszta terep rejtő tereppé válik. A mező véget ér, ha az Átkozott földek (Blasted Lands) vagy a Wyldeni erső (Wylden Fores) terület, vagy a pokoltűz (Inferno) katasztrófa kártya játékba kerül. Típus: terület
D-015 Wyldeni erdő (Wylden Forest)
Minden tiszta terep nehéz tereppé válik. Egy figura sem használhatja a dupla mozgás képességet. A Wyldeni Erdő véget ér, ha a folyóvölgy (River Valley) vagy a Lápmocsár (Fen Swamp) terület kártya játékba kerül. Típus: terület
D-016 Folyóvölgy (River Valley)
Minden tiszta terep sekély vízzé válik. Minden olyan figura, melynek mozgás típusa hullám, használhatja a dupla mozgás képességet, ha mozgását víz típusú terepről kezdi és azon is fejezi be. A folyóvölgy véget ér, ha a Hágó (Mountain Pass) terület, vagy a Szökőár (Wave of Water) katasztrófa kártya játékba kerül. Típus: terület
D-017 Hágó (Mountain Pass)
A patkó mozgás típussal rendelkező figuráknak sikertelen az elszakadása, ha a dobott érték 1-3. A patkó vagy kocsikerék mozgás típussal rendelkező figurák sebessége a felére csökken. (felfelé kerekíts) Senki nem használhatja a duplamozgás és a lerohanás képességet. A Hágó véget ér, ha az Átkozott földek (Blasted Lands) terület kártya játékba kerül. Típus: terület
D-018 Szellemjárta Temető (Haunted Graveyard)
Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, köteles megölni egy olyan figuráját, akinek a módosítatlan védelmi értéke 10 vagy kevesebb, kivéve, ha van figurája hadvezetés vagy parancsnok speciális képességgel. A szellemjárta temető véget ér, ha a Határváros (Border Town) terület kártya a játékba kerül. Típus: terület
D-019 Máguskő bánya (Magestone Strip Mine)
Amikor egy varázspálca támadás típussal rendelkező figura végrehajt egy sikeres távolsági támadást, dobj egy hatoldalú kockával, ha az eredmény 1-3, akkor a támadás sikertelen. A máguskő bánya véget ér, ha a Wyldeni Erdő (Wylden Forest) vagy a határváros (Border Town) terület kártya játékba kerül. Típus: terület
D-020 Nyílt terep (Open Terrain)
Minden más terület kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban. Típus: terület
D-021 Földrengés (Earthquake)
Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2, akkor minden figura melynek mozgás típusa nem szárny, 2 megerőltetést (sebzést) szenved el, és minden mesterséges terep (Constructed terrain) kikerül a játékból. Ezután távolítsd el a földrengést a játékból. A földrengés véget ér, ha bármely hit kártya a játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-022 Szökőár (Wave of Water)
Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2, akkor minden figura melynek mozgás típusa nem hullám és nincs kapcsolatban egy célpont-jelzővel, 2 megerőltetést (sebzést) szenved el, és minden mesterséges terep (Constructed terrain) kikerül a játékból. Ezután távolítsd el a szökőárt a játékból. A szökőár véget ér, ha bármely hit kártya a játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-023 Pokoltűz (Inferno)
Az összes figurának aminek a lőtávolsága nagyobb 6-nál annak 6 lesz a lőtávolsága. Minden játékos parancs fázisában, minden olyan harcos, amely nehéz, rejtő, vagy mesterséges terepen tartózkodik, egy megerőltetés sebzést szenved el. Továbbá, az a játékos, akinek a köre van, dob egy hatoldalú kockával és minden mesterséges terep a dobott számnak megfelelő sebzést szenvedi el. Ha a pokoltűz játékba kerül, véget és a Füst és köd időjárás kártya. A pokoltűz véget ér, ha bármely hit kártya játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-024 Varázserő égése (Ley Burn)
Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 1 vagy 2, dobjon ismét egy hatoldalú kockával. Minden figura amely varázspálca típusú távolsági támadást hajt végre ebben a körben, a második dobott értékkel megegyező számú sebzést szenved el. A varázserő égése véget ér, ha bármilyen hit kártya játékban kerül. Típus: katasztrófa
D-25 Forgószél (Twister)
Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 1, akkor az a játékos, aki a dobótól balra ül, kiválaszt egy figurát. A kiválasztott figura és minden vele kapcsolatban lévő figura 2 megerőltetés sebzést szenved el. Majd, a választó játékosnak el kell mozgatnia a figurát minimum 6” maximum 10” távolságra, a harcmező egy olyan pontjára, melyet azon a szinten ahol tartózkodott elfoglalhat a figura. A figura nem mozgatható kapcsolatba más figurával. A forgószél véget ér, ha bármilyen hit kártya játékban kerül. Típus: katasztrófa
D-26 Dögvész (Pestilence)
Távolítsd el a játékból minden rejtő- és nehézterepet. Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, kiválaszthat maximum három célpont ellenséges figurát. A kiválasztott figurákon a pestis egy sebzést okoz. Minden játékos vég fázisának elején, a demoralizált figurák meghalnak. A pestis véget ér, ha a Mező (Grassland) vagy a Wyldeni erdő (Wylden Forest) terület kártyák, vagy Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-027 Éhínség (Famine)
A figurák felrakásakor, okozz minden figurának egy megerőltetés sebzést, miután a tárcsáját a kezdő pozícióba tekerted. A harcosok nem gyógyulhatnak. Az éhínség véget ér, ha az átkozott földek (Blasted Lands) terület vagy Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-028 Halál (Death)
Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 1, akkor a harcmezőn a legkisebb pontértékű figura meghal. Ha kettő vagy több figurának azonosan alacsony a pontértéke, az összes legkisebb pontértékű figura meghal. A halál véget ér, ha Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-029 Háború (War)
A harcosok nem alkothatnak alakzatokat. Azok a harcosok, akiknek nincsen támadás bonusza, kapnak egy +1-es támadás bonuszt. A támadás bonuszokat minden támadás formánál lehet használni. A Háború véget ér, ha Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül. Típus: katasztrófa
D-030 A vihar szeme (Eye of the Storm)
Minden más katasztrófa kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban. Típus: katasztrófa
D-031 Tezla megtestesülése (Tezla’s Avatar)
Minden Atlantiszi Birodalom frakciós figura, amely barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Tezla megtestesülését a játékba hozza, kap +1-et a sebzéséhez és távolsági sebzéséhez, valamint egyel csökken a védelmi értéke. A Tezla megtestesülése véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-032 Tezla lelke (tezla’s Spirit)
Minden Elemi Szabadterületek figura, amely barátságos a játékoshoz, aki a Tezla lelkét a játékba hozza, megkapja az ellentámadást speciális képességet, ha egy célpont-jelzővel van kapcsolatban. A Tezla lelke véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-033 Sötét Tezla (Dark Tezla)
Minden olyan játékos parancs fázisában, aki barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Sötét Tezlát játékba hozta, az a játékos akinek a köre van, adhat egy célpont sötét keresztes frakciós, fogvatartó figurának egy speciális cselekedetet, amivel megölheti a foglyát. A Sötét Tezla véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-034 Tezla árnyéka (Tezla’s Shade)
Minden játékos kör vége fázisában, ha nincs Solonavi harcos annak a játékosnak az irányítása alatt, aki a Tezla árnyékát játékba hozta, akkor távolítsd el Tezla árnyékát a játékból. Annak a játékosnak az parancs fázisában, aki a Tezla árnyékát játékba hozta, ha ez a játékos nem irányít olyan figurát, amely a játékot egy másik játékos seregében kezdte, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény hat, akkor a Tezla árnyékát játékba hozó játékos megkapja a legalacsonyabb ellenséges figura irányítási jogát, valamint ez a figura barátságossá válik hozzá. A Tezla árnyéka véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-35 A Szabadság ügye (Cause of Freedom)
Amikor a szabadság ügye játékba kerül, az azt játékba hozó játékos válasszon egyet az alábbi frakciók közül: Atlantiszi Birodalom, Sötét Keresztesek vagy Elf Lordok. Minden Fekete por forradalmárai frakcióhoz tartozó, a szabadság ügyét játékba hozó játékoshoz barátságos figura kap +1-et a sebzés és távolsági sebzés értékéhez a kiválasztott frakcióba tartozó figurákkal szemben. A szabadság ügye véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-36 Betyárbecsület (Code of the Raiders)
A legnagyobb pontértékű Ork Kánok frakcióba tartozó lény megkapja a megfélemlítés speciális képességet. Minden Ork Kánok figura, aki a legnagyobb pontértékű figurához barátságos, kap +1-et a támadó értékére és nem ejthet foglyokat. A Betyárbecsület véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-037 Sárkány Istenek (Dragon Gods)
Az a játékos, aki a Sárkány Isteneket játékba hozta és minden hozzá barátságos játékos, csak akkor nyerheti meg a játékot, ha nincs ellenséges figura a harcmezőn a játék befejezésekor. Azok a figurák, amik barátságosak a Sárkány Isteneket játékba hozó játékoshoz, nem birtokolhatnak célpont jelzőt, de még mindig vitatottá tehetik azt. Azok a Draconum figurák, amik barátságosak a Sárkány Isteneket játékba hozó játékoshoz, nem kapnak cselekvés jelzőt egy közelharci támadás végrehajtása után, ha a kör kezdetén a tárcsájuk már kapcsolatban volt az ellenféllel. A Sárkány Istenek véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-038 Heirraman Istenek (Heirraman Gods)
A játék kezdetekor, a Heirraman Isteneket játékba hozó játékos válasszon egyet az alábbi frakciók közül: Atlantiszi Birodalom, Fekete Por Forradalmárai vagy Ork Kánok. Minden Elf Lordok frakcióhoz tartozó, a Heirraman Isteneket játékba hozó játékoshoz barátságos figura kap +1-et a sebzés és távolsági sebzés értékéhez a kiválasztott frakcióba tartozó figurákkal szemben. A Heirraman Isteneket véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül. Típus: hit
D-039 Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse)
Minden olyan figura, ami barátságos az Apokalipszis Urait játékba hozó játékoshoz, az Apokalipszis frakció jelzést kapja meg a sajátja helyett, és 3-tól 10 főig hozhatnak létre alakzatokat, valamint figyelmen kívül kell, hogy hagyjanak minden alfarkció szimbólumot, ami a tárcsájukon szerepel. Típus: hit
D-040 Igaz hit (Conviction)
Minden más hit kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban. Típus: hit
D-041 Rokoszi Fellegvár (Citadel of Rokos)
A játék kezdetekor, az a játékos, aki a Rokoszi Fellegvárat játékba hozta, válasszon egy célpont jelzőt. Nem solonavi harcosok, szárny mozgástípus nélkül nem mozoghatnak a kiválasztott célpont jelzővel kapcsolatba. Solonavi harcosok, akiknek a lőtávolsága nagyobb mint nulla és kapcsolatban vannak a kiválasztott célpont jelzővel, +4-et kapnak a lőtávolságukra. A Rokoszi Fellegvár véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-042 Az Ököl (The Fist)
Minden tiszta terep rejtővé válik, és minden Ork Kánok frakciójú figura, ami 6”-nél közelebb van egy ellenséges figurához, megkapja a rejtőzködés speciális képességet. Amikor az Ököl játékba kerül, akkor a Lápmocsár (Fen Swamp), Folyóvölgy (River Valley) és a Wyldeni Erdő (Wylden Forest) terület kártyák, valamint a Dögvész (Prestilence) katasztrófa kártya kikerül a játékból. Az Ököl véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-043 Kuttar Mélye (Kuttar Depths)
Minden fekete por forradalmárai figura megkapja a rejtőzködés speciális képességet és +2-t kapnak a védelmi értékükhöz távolsági támadás ellen. A Kuttar Mélye véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-044 Faihaven Városa (City of Fairhaven)
Amikor egy Atlantiszi Birodalom frakciós figura egy közelharci támadást hajt végre egy nála nagyobb pontértékű lény ellen, +1-et kap a támadás és sebzés értékéhez arra a támadásra. Minden Atlantiszi Birodalom figura aminek a támadás típusa varázspálca, megkapja a lerohanás képességet. A Fairhaven városa véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-045 Vurgrai Vízválasztó (Vurga Divide)
Minden Sötét Keresztesek frakcióba tartozó figura, aminek szárny a mozgástípusa használhatja a dupla mozgás képességet és nem kap megerőltetés sebzést ha ezt teszi. A Vurga Vízválasztó véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-046 Sárkánykapu (Dragon’s Gate)
Miden Draconum harcos megkapja az örjöngés, megfélemlítés és vámpírizáció speciális képességet és +2-t kapnak a támadás értékükhöz. A Sárkánykapu véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-047 Wyldeni Rengeteg (Wylden Deeps)
Minden Elemi Szabadterületek frakciós figura megkapja a nyomkeresés speciális képességet. Minden tiszta terep nehéz tereppé válik. Amikor a Wyldei Rengeteg játékba kerül, akkor a Lápmocsár (Fen Swamp), Folyóvölgy (River Valley) és a Wyldeni Erdő (Wylden Forest) terület kártyák, valamint a Dögvész (Prestilence) katasztrófa kártya kikerül a játékból. A Wyldeni Rengeteg véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-048 Kőtorony (Stonekeep)
Minden Elf Lordok figura, amely barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Kőtornyot játékba hozta megkapja a beszivárgás speciális képességet. Minden figura, amely barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Kőtornyot játékba hozta, figyelmen kívül hagyhatja a demoralizált speciális képességet. A Kőtorony véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül. Típus: terület (helyszín)
D-049 Varázserő Apadása (Ley Drain)
Az ereklyék nem fejtik ki hatásukat. A Varázserő apadása véget ér, ha egy ellenséges játékos két célpont jelzőt birtokol. Típus: prófécia
D-050 Az idő Köde (Time of Mist)
Más "domain" kártyák nem fejtik ki hatásukat. Az idő köde véget ér, ha egy ellenséges játékos elpusztítja a legnagyobb pontértékű barátságos figurádat. Típus: prófécia
D-51 Elborult elme (Clouded Mind)
(választható) Minden játékos parancs fázisában, annak akinek éppen a köre van, adjon egy cselekvés jelzőt a legnagyobb pontértékű ellenséges figurának, ha nincs rajta cselekvésjelző. Az Elborult elme véget ér, ha az ellenséges harcosok 3 közelharci támadást hajtanak végre egy kör alatt. Típus: prófécia
D-52 Varázslat lefagyása (Spell Stasis)
Nem lehet varázslatot elvarázsolni. A Varázslat lefagyása véget ér, ha egy ellenséges varázsló kapcsolatban egy célpont-jelzővel, és kap egy speciális cselekedetet amivel eltávolít egy varázslatot a varázskönyvéből. Típus: prófécia |