Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos apokalipszis figura megkapja a roham speciális képességet. Amikor egy Apokalipszis figura elfogást próbál végrehajtani, +2-t kap a támadás értékéhez.
Frakció/oldalszám: Apokalipszis/8
S-018 Bűbáj feloldása (Disenchant)
A célpont enchantment (bűbáj) típusú varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 6
S-019 Technomatikus irányítás (Technomatic Control)
Célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát, aki kapcsolatban van a varázslóval. A célpont +2-t kap a mozgás és +1-et a támadás és (közelharci) sebzés értékeihez.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/7, Gólem mag/4
S-020 Technomatikus javítás (Technomatic Repair)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Gyógyíts minden olyan Atlantiszi Birodalom figurán egy klikknyi sebzést, amely a fogaskerék sebzéstípussal rendelkezik. Erre javításra figyelmen kívül hagyhatod a javítás jelzőket a figurák tárcsáján.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/9, Gólem mag/6
S-021 Gólemizálás (Mechanoid)
Válassz egy játékost. Minden, a választott játékoshoz barátságos figura a fogaskerék sebzéstípust, a szívóság speciális képességet kapja, valamint 2-vel csökken a sebessége. A gólemizálást a Downpur, Rain and Mud, Fen Swamp, és a River Valley domainek szüntetik meg.
Frakció/oldalszám: 12, Atlantiszi Birodalom/8
S-022 Technomatikus túltöltés
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát. Dobj egy hatoldalú kockával és okozz az eredménynek megfelelő sebzést a célpontnak. Ha a sebzés megölné a figurát, az kikerül a játékból és 3" körzeten belül minden figura a dobott értéknek megfelelő sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Gólem mag/6
S-023 Csatorna nyitása (Implant Channel)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, Atlantiszi Birodalom figurát. Hajts végre egy távolsági támadást úgy, hogy a varázsló támadó értékét, támadástípusát, távolsági sebzését, lőtávolságát és speciális képességeit használod, de a Csatorna nyitása varázslat célpontjának a talapzatát használod, mintha ő lenne a támadó, a varázsló talapzata helyett.
Frakció/oldalszám: Delphanaiak/4
S-024 Bűvlátás (Arcane Sight)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont figyelmen kívül hagyhatja másik figurák szellemalak, vagy korlátozott láthatatlanság speciális képességeit. A Bűvlátás véget ér, ha a célpont egy sikeres távolági támadást hajt végre.
Frakció/oldalszám: 4
S-025 Technomatikus Visszahívás (Technomatic Recall) Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát. Helyezd a megcélzott figurát a varázslóval kapcsolatba. Ha nincs hely, hogy a célpontot elhelyezd a harcmezőn, akkor elpusztul.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/10, Delphanaiak/6
S-026 Pyrrhic csapás (Pyrrhic Strike)
Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással és mondj egy számot egy és hat között mielőtt dobnál. A varázsló +2-t kap a támadás értékéhez erre a dobásra. Ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak. A célpont annyi megerőltetés sebzést szenved el, amennyi a választott szám volt. A támadás végrehajtása után a varázsló annyi sebzést szenved el, amennyi a választott szám volt.
Frakció/oldalszám: Delphanaiak/6
S-027 Máguskő Ív (Magestone Arc)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát. A varázsló megkapja az ívlövés speciális képességet ehhez a támadáshoz. Támadás dobás helyett, dobj egy hatoldalú kockával és vonj le kettőt a dobot számból. A minimum eredmény 1. Minden figura, amelynek talapzatán a varázsló és a célpont közé húzható lővonal áthalad, az eredménnyel egyenlő sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/8, Delphanaiak/6
S-028 Technomatikus Pajzs (Technomatic Shield)
A varázsló nem lehet olyan távolsági támadás célpontja, melynek lővonala az első ívén halad át. Ha a Technomatikus Pajzs véget ér, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 6
S-029 Technomatikus kör (technomatic Circle)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Bármely ellenséges figura, mely mozgását a varázslótól 3"-nél távolabb kezdi, nem fejezheti be a mozgását 3"-nél közelebb a varázslóhoz.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/8, Delphanaiak/6
S-030 Tagadás (Deny)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figura kapcsolatban lehet ellenséges figurával és +2-t pak az ellenvarázslat dobásához.
Frakció/oldalszám: 6
S-031 Villámló tenyér (Lightning Palm)
Adj a varázslónak egy közelharci támadást, amivel egy ellenséges figurát célzol. Ha a varázslónak van varázspálca típusú támadás bonusza, azt is használhatod a támadás végrehajtásakor. Ha a támadás sikeres, dobj egy hatoldalú kockával és adj az eredményhez egyet, minden a célponton lévő cselekvésjelző után. A célpont az eredménynek megfelelő számú sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: 8, Atlantiszi Birodalom/6
S-032 Leystorm
Minden parancs fázis elején, okozz egy megerőltetést sebzést minden olyan figurának, aki nem rendelkezik a pajzsban varázspálca típusú védelemmel és kapcsolatban van egy célpont jelzővel. Ha egy körben egy figura sem sérül meg ettől a varázslattól, dobj a kör vége fázis elején két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-5 között van, a varázslat véget ér. Ha még egy Leystorm kerül játékba, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 8
S-033 Tiltó mező (Field of Negotion)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont 6" körzetében a figurák nem hajthatnak végre varázspálca típusú támadást és nem varázsolhatnak. A parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2 és 6 közé esik, okozz egy megerőltetés sebzést a célpontnak. A varázslat véget ér, ha a célpont demoralizálttá válik.
Frakció/oldalszám: 8
S-034 Illúzió tagadása (Disbelive)
A célpont illúzió véget ér. Amint végrehatódott a varázslat, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 4
S-035 Illúzió tövisek (Illusionary Caltrops)
Amikor egy lovas egység vagy egy hátas mozog, dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 7-12, okozz egy megerőltetés sebzést a hátasnak. Ha az összesítette eredmény 2-4, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 8
S-036 A levitáció szava (Word of Levitation)
Célozz meg egy figurát egy távolsági támadással. Ha a figura barátságos, a támadás dobás nélkül sikeres. Ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak, hanem helyezd lebegőszintre. Ha a lebegő szintje kapcsolatban lenne egy célpont jelzővel, helyezd a figurát a lehetséges legkisebb távolságra, ahol ez a kapcsolat már nem áll fenn. A célpont nem kaphat mozgás cselekvést. Minden parancs fázis elején dobj két hatoldalú kockával, ha az összesített eredmény 2-4 közé esik, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 6
S-037 Villámív (Arc Lightning)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással. Ha a támadás sikeres, hajtsd végre, majd célozz meg egy újabb ellenséges figurát az előző célpont 6" körzetében. A varázsló -1-et kap a támadására minden újabb célpontnál. Folytasd a támadások végrehajtását és a célpontok választását addig, amíg egy támadás sikertelen nem lesz, vagy el nem fogynak a lehetséges célpontok. Egy figurát csak egyszer célozhatsz meg egy Villámív időtartalma alatt.
Frakció/oldalszám: 12, Atlantiszi Birodalom/8
S-038 Death Throes
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Ha egy barátságos figura meghal, minden ellenséges figura 3" körzetében 1 megerőltetés sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/8
S-039 Az árny eltörlése (Shatter Shade)
Célozz meg egy Solonavi figurát távolsági támadással. Duplázd meg a varázsló távolsági sebzését erre a támadásra.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/8
S-040 Átkozottak hordája (Swarm of the Damned)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Gyógyíts egyet a célponton, ha meghal egy figura. Ha a figura tárcsája a kezdő pozícióban van, mikor ezen a módon gyógyítanod kéne rajta, okozz egy sebzést bármely figurának helyette.
Frakció/oldalszám: Holtakkal beszélők/6
S-041 Vérszomj (Blood Fury)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Minden alkalommal, amikor a célpont egy közelharci vagy távolsági támadást hajt végre, okozhatsz neki egy megerőltetés sebzést és újradobhatod a támadást. Ha dobtál új támadást, akkor az új értékkel határozd meg a támadás eredményét. Támadásonként csak egyszer dobhatsz újra. A varázslat véget ér, ha egy újradobott támadás sikertelen.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/8, Vér kultisták/4
S-042 A vér íze (Taste of Blood)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos figura megkapja a vámpírizáció speciális képességet.
Frakció/oldalszám: Vér kultisták/9
S-043 Agyar szertartás (Fang Ritual)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a pengekötés, vámpírizáció, fegyvermester speciális képességeket. A varázslat véget ér, ha a célpont egy sikertelen közelharci támadást hajt végre.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/7, Vér kultisták/5
S-044 Romlás (Corruption)
Adj a varázslónak egy távolsági támadás cselekedetet, mellyel egy ellenséges harcost célzol. A varázsló +2-t kap a támadó értékéhez erre a támadásra. Ha a támadás sikertelen, a varázslat véget ér. Ha a támadás sikeres, minden figura (beleértve a célpontot is) figyelmen kívül hagyhatja a célpont frakció és alfrakció jelzéseit. A varázslat véget ér, ha a célpont irányítója, a parancs fázisa alatt ad egy speciális cselekvést a célpontnak és sebez rajta egy megerőltetés sebzést
Frakció/oldalszám: Vér kultisták/6
S-045 Vérkör (Circle of Blood)
Okozz egy megerőltetés sebzést minden ellenséges figurának, aki a célponttal kapcsolatba mozog. A parancs fázisod elején, okozz minden olyan ellenséges lénynek egy megerőltetés sebzést, aki a varázslóval kapcsolatban van. Ha a varázslat véget ér. Távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 8, Sötét Keresztesek/6
S-046 Kísértet kör (Circle of Wraiths)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Bármely ellenséges figura, mely mozgását a varázslótól 3"-nél távolabb kezdi, nem fejezheti be a mozgását 3"-nél közelebb a varázslóhoz.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/6, Vér kultisták/4
S-047 Varázslat tagadás (Magic Negotion)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figurán lehet egy vagy több cselekvés jelzőés +3-at kap az ellenvarázslat dobásához, ha az ellenséges varázsló Elemi Szabadterületek frakciójú.
Frakció/oldalszám: 6, Sötét Keresztesek/4
S-048 Áldozóige (Sacrifical Incantation)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Dobj egy hatoldalú kockával és vonj le kettőt a dobásból, a minimum eredmény 1. Okozz az eredménynek megfelelő megerőltetés sebzést egy, a varázslóval kapcsolatban lévő barátságos figurának. Vegyel le, maximum az eredménnyel megegyező számú cselekvés jelzőt bármely barátságos figuráról.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/9
S-049 Meleg Szellő (Chinook)
Iktass ki minden időjárás (weather) domain-t a játékból, de ahelyett, h a kiiktatott domain-eket eltávolítanád, helyezd őket a Meleg Szellő (Chinook) alá. Minden parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-4, a varázslat véget ér és a varázslat alá tett domain-ek visszakerülnek a játékba.
Frakció/oldalszám: 6
S-050 Lélekrobbantás (Spirit Blast)
Célozz meg egy ellenséges figurát. Ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak. A következő parancs fázisig, a célpont minden speciális és alfrakció képessége kiiktatásra kerül. Ha a támadás eredménye kritikus találat volt, a célpont meghal.
Frakció/oldalszám: 8, Sötét Keresztesek/6
S-051 Szellemi visszafordítás (Psychic Reflection)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Ha egy közelharci vagy távolsági támadás sikeres a célpont ellen, dobj egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 4-6, a célpont helyett a támadó szenvedi el a sebződést.
Frakció/oldalszám: 9, Sötét Keresztesek/7
S-052 Élőhalott felrobbantása (Explode Undead)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet, amivel egy barátságos figura célzol, aminek a nevében a "zombie" vagy a "skeleteon" szó szerepel. Dobj egy hatoldalú kockával és okozz az eredménynek megfelelő sebzést a célpontnak. Ha a sebzés megölné a figurát, az kikerül a játékból és 2" körzeten belül minden figura a dobott értéknek megfelelő sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/6
S-053 Máguskő semlegesítése (Neutralize Magestone)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Sem az Atlantiszi figurák, sem az Atlantiszi Céh figurák, sem pedig az olyan figurák, melyek nevében a "Magestone" szó szerepel, nem kaphatnak távolsági támadás cselekedetet. Mikor a varázslat véget ér, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: Wylden védelmezői/16
S-054 Szellem sereg (Ghost Army)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos figura megkapja a szellemalak speciális képességet. Barátságos figurák nem hajthatnak végre távolsági vagy közelharci támadást. A parancs fázisod elején megszüntetheted a varázslatot, ha eltávolítod a játékból.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/9
S-055 Máglyarakás (Pyrespere)
Ha egy figura meghal, távolítsd el a játékból, de úgy kell számolni, mintha halott lenne.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/6
S-056 Hajtóvadászat (Wild Hunt)
Minden nem Wylden védelmezői figura, aminek a lőtávolsága nagyobb mint 6, annak a lőtávolsága 6 lesz. Csak az elemi szabadterületek figurák használhatják a dupla mozgás képességet. A parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-4, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/10
S-057 Víztölcsér (Waterspout)
Célozz meg egy olyan ellenséges figurát távolsági támadással, amely 6"-nél nincs távolabb bármilyen víz típusú tereptől. Duplázd meg a varázsló lőtávolságát erre a támadásra. Ha a támadás sikeres, dobj egy hatoldalú kockával és okozz a dobott számnak megfelelő sebzést a célponton.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8, Vihar druidák/6
S-058 Tüskevihar (Rain of Thorns)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Célozz meg minden ellenséges figurát a varázsló lőtávolságán belül egy távolsági támadással. A varázsló megkapja az ívlövés speciális képességet erre a támadásra. Okozz 2 sebzést minden olyan figurának, amely ellen a támadás sikeres volt.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8
S-059 Szélvihar (Windstorm)
A varázsló nem lehet olyan távolsági támadás célpontja, mely az első ívén halad át.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8, Vihar druidák/6
S-060 Vadon életre hívása (Animate Wild)
A varázsló figyelmen kívül hagyhatja más figurák rejtőzködés és lurk speciális képességét erre a támadásra. Ha a célpont földszinten van és 3"-nél nem messzebb egy nehéz vagy rejtő tereptől, akkor a támadás dobás nélkül sikeres. Válassz egyet az alábbiak közül:
- A varázsló távolsági sebzése 2 lesz
- Ne okozz sebzést a célpontnak, aki ellen a támadás sikeres volt. Ha a célponton nincs cselekvés jelző, adj neki egy cselekvés jelzőt.
Frakció/oldalszám: Vihar druidák/5
S-061 Az átalakulás szertartása (Ritual of Transformation)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Cseréld ki a varázslót egy játékon kívüli mágikus ivadék figurára, melynek a mozgás típusa megegyezik a varázslójéval és egyenlő vagy alacsonyabb pontszámú vele. Tekerd a tárcsáját a kezdő pozícióba és helyezd oda a középpontját, ahol a varázsló középpontja volt. Távolítsd el a varázslót és minden általa hordozott tárgyat a játékból.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/12
S-062 Levélkör (Circle of Leaves)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Lővonalak, amik a varázsló 3" körzetén belül haladnának át blokkolódnak.
Frakció/oldalszám: 12, Elemi Szabadterületek/6
S-063 A fény őrzője (Ward of Light)
Sötét keresztes figurák nem mehetnek 6"-nél közelebb a varázslóhoz. Az a figura, amely 6"-nél közelebb van a varázslóhoz, nem kaphat cselekvést. Minden parancsfázis elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-3, a varázslat véget ér és távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 15, Elemi Szabadterületek/10
S-064 Visszautasít a természet (Nature's Rebuff)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figura kapcsolatban lehet ellenséges figurával és +3-at kap az ellenvarázslat dobásához, ha az ellenséges varázsló Elemi szabadterületek frakciójú.
Frakció/oldalszám: Vihar druidák/6
S-065 Gyógyító aura (Auraheal)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Dobj egy hatoldalú kockával és vonj le kettőt a dobott értékből. A minimum eredmény 1. Minden barátságos figura 6" körzetben melynek sebzéstípusa nem fogaskerék, a varázsló sebzésével vagy az eredménnyel egyenlő klikket gyógyul, azt válaszd amelyik a nagyobb érték
Frakció/oldalszám: 12, Elemi Szabadterületek/8
S-066 Familiáris hívása (Call Familiar)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Az első parancsfázisod elején, válassz egy barátságos figurát, melynek pontértéke nem nagyobb 30-nál. Ez a figura lesz a familiáris. Közöld a választásod a többi játékossal. Ha a familiáris meghalna, tekerd a tárcsáját a kezdő pozícióba és helyezd a varázslóval kapcsolatba.
Frakció/oldalszám: 10
S-067 Farkas testvér (Wolf's kin)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja az ellentámadás, regeneráció, megfélemlítés speciális képességeket. A varázslat véget ér, ha a célpont egy sikertelen közelharci vagy távolsági támadást hajt végre.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8, Vihar druidák/6
S-068 Az erdő szövetsége (Forest Alliance)
Válassz egy játékost. Minden Elemi Szabadterületek (Elementalé Freeholds) és Elementál Szövetség (Elemental League) figura, amely barátságos a játékoshoz, alkothatnak egymással alakzatot. Az erdő szövetségét nem lehet illúzió tagadásával (Disbelieve) megszüntetni.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/4
S-069 Sárkányláng (Dragonflame)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Célozz meg minden figurát a varázsló lőtávolságán belül egy távolsági támadással. A varázsló megkapja az ívlövés speciális képességet és a lőtávolsága 15 lesz erre a támadásra. Okozz 3 sebzést minden olyan célpontnak, aki ellen a támadás sikeres volt.
Frakció/oldalszám: 16, Elemi Szabadterületek/12
S-070 Wyrm csapás (Wyrm Strike)
Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással. A varázsló megkapja a pontosság lépességet erre a támadásra. Ha a támadás sikeres, dobj egy hatoldalú kockával és a dobot sebzéssel egyenlő sebzést okozz a célpontnak, a varázsló távolsági sebzése helyett. Valamint, ha a célponton nulla vagy egy cselekvésjelző volt, adj neki egy cselekvésjelzőt.
Frakció/oldalszám: 12, Elemi Szabadterületek/8
S-071 Hamvasztó (Fumarole)
A varázsló és minden barátságos figura a varázslóval kapcsolatban megkapja az átütés és a mérgezés speciális képességeket.
Frakció/oldalszám: 7, Üllőmesterek/4
S-072 Bronz ösvénye (Path of Brass)
Ne varázsold el a Bronz Ösvényét. Az a varázsló akinek a varázskönyve tartalmazza a Bronz ösvényét, használhatja a kedvezőbb oldalszámot azoknál a varázslatoknál, ahol a második érték Atlantiszi Birodalom figurákhoz van kötve.
Frakció/oldalszám: Fekete Por Forradalmárai/4
S-073 Rúna eltörlése (Null Rune)
Minden barátságos figura a varázsló 6" hatókörzetében, megkapja apajzsban varázspálca típusú védelmet a saját védelemtípusa helyett.
Frakció/oldalszám: Üllőmesterek/6
S-074 Relikvia Készítése (Forge Relic)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Amikor ez a varázslat egy általad irányított varázsló könyvében van, egy relikvia 25 ponttal olcsóbban kerülhet játékba a te oldaladon. Ennyivel kevesebbel kell számolnod a csapat építésekor.
Frakció/oldalszám: Üllőmesterek/10
S-075 Ryathael Kalapácsa (Ryathael's Hammer)
Célozz meg egy ellenséges figurát. Ha a támadás sikeres, dobj két hatoldalú kockával, és válassz egyet. Sebezz a választott kockával dobott számmal megegyező sebzést a célponton, a varázsló távolsági sebzése helyett.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/6, Varázslók Rendje/4
S-76 A hit pajzs (Shield of Faith)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden figura, aki kapcsolatban van a varázslatjelzővel, megkapja a védelem speciális képességet.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/8, Varázslók Rendje/6
S-077 A visszautasítás szava (Word of Refusal)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figurán lehet egy vagy több cselekvés jelző, kapcsolatban lehet ellenséges figurával és +2-at kap az ellenvarázslat dobásához.
Frakció/oldalszám: 10, Varázslók Rendje/6
S-078 Heiramann Sereg (Heriamann Host)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Adj minden olyan figurának egy közelharci cselekedetet, amin nulla vagy egy cselevés jelző van és az első íve ellenséges harcossal van kapcsolatban. Ezek a közelharci cselekedetek nem számítanak a körben elvégezhető cselekedeteidbe. Minden figura amely végrehajtotta a közelharci támadást, kap egy cselekvés jelzőt. Miután a varázslat végrehatásra került, kikerül a játékból.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/28, Varázslók Rendje/20
S-079 Varázscsap (Ley Tap)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos figura varázslat jelzővel kapcsolatban, megkapja a mágikus robbantás speciális képességet.
Frakció/oldalszám: Draconum/12, Sárkány Mágusok/8
S-080 Harcmező Emelése (Level Battlefield)
Iktass ki minden terület (terrain) domain-t a játékból, de ahelyett, h eltávolítanád őket, helyezd a domain-eket a varázslat alá. Minden parancs fázisban, dobj két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2-4, a varázslat véget ér és a domain-ek visszakerülnek a játékba.
Frakció/oldalszám: 6
S-081 A Sárkányszív lángja (Flame of the Dragon's heart)
Célozz meg egy ellenséges figurát távolsági támadással és okozz a avrázslónak 4 megerőltetés sebzést. Ha a támadás sikeres, dobj két hatoldalú kockával és okozz a dobot értéknek megfelelő sebzést a célponton. Miután végrehajtottad a varázslatot, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 18, Draconum/14, Sárkány Mágusok/12
S-082 A sárkány istenek ereje (Power of the Dragon Gods)
Válassz egy játékost, minden a játékoshoz barátságos figura megkapj az ellentámadás és az átütés speciális képességeket. A parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-3, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Draconum/24, Sárkány Mágusok/20
S-083 Vadászszerencse (Hunter's Luck)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. A parancs fázisod elején, dobj egy hatoldalú kockával és helyezd a játéktér mellé, ez lesz a te szerencsekockád. A kör hátralévő részében, bármely kockadobást, amely egy támadó dobás része és az eredménye megegyezik a szerencse kockáéval, hatosnak kell tekinteni.
Frakció/oldalszám: 12, Ork kánok/8
S-084 A sas szárnya (Eagle's Wing)
Adj a varázslónak a földszinten egy mozgás cselekedetet. Célozz meg maximum két barátságos figurát, akiknek még nem adtál cselekvést ebben a körben, kapcsolatban a varázslóval. A célpontok a varázslóval együtt mozognak a földszinten, és úgy kell befejezniük a mozgásukat, hogy a varázslóval kapcsolatban legyenek. A mozgás végén, ha a célponton nulla vagy egy cselekvés jelző van, adj neki egy cselekvés jelzőt. Minden célpont kaphat még cselekedetet ebben a körben.
Frakció/oldalszám: Ork kánok/8, Káosz Sámonok/6
S-085 Káosz Hívása (Call of Chaos)
A parancs fázisod elején válaszd ki a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Dobj egy hatoldalú kockával és helyezd az eredményt jelző kockát a varázslatra. A következő parancs fázisodig, akiválasztott figura a következő speciális képességet kapja a dobás függvényében: 1. örjöngés, 2. Szellemalak, 3. Gyógyítás, 4. Mágikus robbantás, 5. Mágikus befolyásolás, 6. mennykőcsapás .
Frakció/oldalszám: Káosz Sámonok/4
S-086 Harci Tánc (Battle Dance)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Válassz egy figurát, akinek még nem adtál cselekedetet ebben a körben. Adj a célpontnak egy közelharci cselekedetet, ez a cselekedet nem számít a körben elvégezhető cselekedeteidbe. Ha a támadás sikeres, végrehajtása után okozz egy megerőltetés sebzést a varázslónak. Folytathatod a varázslatot egy másik figura kiválasztásával. A varázslat véget ér, ha egy támadás sikertelen, a varázsló meghal vagy kikerül a játékból, de legkésőbb a köröd vég fázisában.
Frakció/oldalszám: Ork kánok/10, Káosz Sámonok/6
S-087 A mágus elméje (Mind of the Magus)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Az a varázsló akinek a varázskönyve tartalmazza a mágus elméjét, használhatja a kedvezőbb oldalszámot azoknál a varázslatoknál, ahol a második érték Atlantiszi Birodalom figurákhoz van kötve.
Frakció/oldalszám: Solonavi/4
S-088 Lélekkötő (Spiritbind)
Célozz meg egy ellenséges figurát távolsági támadással, ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak. Távolítsd el a varázslót és minden általa hordozott tárgyat és relikviát a játékból. Te irányítod a célpontot addig, amíg meg nem hal, vagy ki nem kerül a játékból.
Frakció/oldalszám: Solonavi/12, Rokos Orákulumai/9
S-089 Teremtés (Form Construct)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Amikor ez a varázslat egy általad irányított varázsló varázskönyvében van, a seregek felhelyezésekor felrakhatsz egy 50 pontnál kisebb pontszámú figurát, ami nem számít a sereged pontszámába. Ez lesz a varázsló teremtménye. Ha meghal a teremtmény, meghal a varázsló is. Ha meghal a varázsló, meghal a teremtmény is.
Frakció/oldalszám: Rokos Orákulumai/9
S-090 Kőportál (Stonewarp)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Ha a célpont kapcsolatban van egy blokkoló tereppel és mozgás cselekvést kap, kapcsolataba mozoghat bármely blokkoló tereppel. Ha megteszi, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Rokos Orákulumai/5
S-091 Csontcsapás (Bonestrike)
Célozd meg a varázslattal a varázslót, vagy egy barátságos figurát kapcsolatban a varázslóval. A célpont megkapja az ellentámadás speciális képességet. Ha a célpont megsérülne egy közelharci támadás következtében, ne okozz neki sebzést és a csontcsapás véget ér.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: Sötét keresztesek/12, Apokalipszis/8 Varázslat típusa: bűbáj
S-092 Varázsfal (Mage Wall)
Válassz egy célpont jelzőt amit te birtokolsz és 6" távolságon belül van a varázslóhoz. A varázsló megkapja a szellemalak speciális képességet. Az ellenséges figurák lővonalát blokkoltnak kell tekinteni, ha a célpont jelző és a varázslat jelző között húzható vonalon haladna át.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: 12, Solonavi/6
Varázslat típusa: védőrúna
S-093 Az íjász szeme (Archer's Eye)
Célozd meg a varázslattal a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban, akinek varázspálca a támadás típusa. A célpont használhatja a "pontos célzás" és a" tűz közvetlen közelről" különleges képességeket. Dobj egy hat oldalú kockával minden olyan esetben, amikor a célpont sikeres távolsági támadást hajt végre. Ha az eredmény 5-6, Az .íjász szeme varázslat végetér.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: 8, Elf Lordok/6
Varázslat típusa: bűbáj
S-094 Az áldozat köre (Circle of Sacrifice)
Amikor a varázsló, vagy egy barátságos figura kapcsolatban a varázslat jelzővel megöl egy ellenséges figurát, dobj egy hatoldalú kockával és vonj le belőle egyet. A minimum eredmény egy. Gyógyíts minden olyan barátságos figurát, aki a varázslat jelzővel kapcsolatban van, az eredménynek megfelelő számú klikkel.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: Apokalipszis/6
Varázslat típusa: védőrúna
S-095 Morass
A dupla mozgás és lerohanás képességek nem működnek. Amikor egy harcos mozgás cselekvést kap, dobj két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2-4 közé esik, a Morass véget ér.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: 8 , Vihar Druidák/6
Varázslat típusa: illúzió
S-096 Tűzvihar (Firestorm)
Bármely ellenséges figura amelyen 1 vagy 2 cselekvés jelző van és a kezdő zónájában tartózkodik, két megerőltetés sebzést szenved el.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: Elf Lordok/8, Varázslók Rendje/6
Varázslat típusa: általános
S-097 Nyugalom (Tranquility)
Minden harcos figyelmen kívül hagyhatja az őrjöngés speciális képességet. Minden játékos parancs fázisában dobj két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2-4 között van, a nyugalom végetér.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: Shyft/8
Varázslat típusa: illúzió
S-098 Ügyetlenség (Fumble)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatot képpel lefelé a varázslatok tetejére. Minden figura a varázslót kivéve, amely ereklyét hordoz, dob egy hatoldalú kockával. Az eredményhez hozzáadhatja a támadás bónuszát. Ha az eremény 6 vagy kevesebb, a figura elejti az ereklyét.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: 12, Üllő mesterek/6
Varázslat típusa: általános
S-099 A szabadság dala (Song of freedom)
Az elszakadás dobások csak 1-es dobásra sikertelenek. A szabadság dala véget ér, ha egy elszakadás dobásra 1-et dobnak.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: 8, A kilencedik kör rendje/6
Varázslat típusa: Illúzió
S-100 Törlés (Erease)
Válaszd ki egy ellenséges figura varázskönyvét. A varázskönyv alatt lévő varázslatok közül a legalsó, kikerül a játékból. Miután elvarázsoltad a törlést, a törlés kikerül a játékból.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: Delphana/14
Varázslat típusa: általános