mkhungary
mkhungary
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
Szavazás
Mage Knight
Szerinted a felsoroltak közül ki a legjobb figura????

Khan Rava
Chroma
Varatrix
Lady Rovan
Caldera
Vampiric Draconum
Kem Ravenbane
Grimlin
Csontik
Vah'kama
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hányan is vagyunk????
Indulás: 2006-05-16
 
MK varázslatok

S-001 Fürge lábak (Fleet of Foot)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a fürgeség speciális képességet. A Fürge Lábak véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben a fürgeség speciális képességet használja.
Frakció/oldalszám: 2

S-002 Kentaur testtartás (Centaur's Gait)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a roham speciális képességet. A varázslat véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben a roham speciális képességet használja.
Frakció/oldalszám: 3

S-003 Az orgyilkos árnyéka (Shadow of the Assassin)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a rejtőzködés speciális képességet. Minden egyes parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával! Ha a kockák összesítette eredménye 2-3 a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 2

S-004 A Kobra harapása (Cobra's Bite)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a mérgezés speciális képességet. Minden egyes parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával! Ha a kockák összesítette eredménye 2-3 a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 4

S-005 Őr szem (Guardian's Eye)
Célozz meg egy barátságos figurát, akinek íj típusú támadás van és kapcsolatban van a varázslóval. A célpont megkapja a lesipuskás speciális képességet. A varázslat véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben a lesipuskás speciális képességet használja.
Frakció/oldalszám: 2

S-006 Az íjász célja (Archer's Aim)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja az átlövés speciális képességet. A varázslat véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben az átlövés speciális képességet használja.
Frakció/oldalszám: 2

S-007 Titokzatos Lakat (Mystic Lock)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a varázslat ellenállás speciális képességet. A varázslat véget ér, ha sikeres varázspálca típusú támadást hajtanak végre a célpont ellen.
Frakció/oldalszám: 3

S-008 Nyílzápor (Wind Arrow)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja az ívlövés speciális képességet. A varázslat véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben az ívlövés speciális képességet használja. Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja az átlövés speciális képességet. A varázslat véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben az átlövés speciális képességet használja.
Frakció/oldalszám: 3

S-009 Technomatikus kitörés (Technomatic Burst)
Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással. A varázsló kap +1-et a támadó dobásához és a távolsági sebzéséhez erre a támadásra. Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja az átlövés speciális képességet. A varázslat véget ér, ha a célpont végrehajt egy cselekvést, amiben az átlövés speciális képességet használja.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/4

S-010 Foltozó Érintés (Mending Touch)
Válassz egyet:
1. Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet, amivel egy olyan baráti harcost célzol, akinek a sebzése nem fogaskerék típusú és kapcsolatban van a varázsló első ívével. Gyógyítsd a célpontot 2 klikkel.
2. Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet, amivel egy olyan harcost célzol, aminek a nevében a Zombie vagy a Skeleton szó szerepel és a varázsló első ívével kapcsolatban van. Okozz 2 megerőltetés (pushing) sebzést a célpontnak.
Frakció/oldalszám: 8, Elemi Szabadterületek/4 Adj a varázslónak egy közelharci cselekedetet, amivel egy ellenséges figurát célzol. Ha a támadás sikertelen, a varázslat véget ér. Ha a támadás sikeres, akkor a célpontnak dobnia kell egy hatoldalú kockával, amikor cselekvést kapna. 1-4 eredményre a cselekvésnek nincs hatása, azt egy másik figurához kell rendelni. 5-6 eredményre a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/4

S-012 Megfélemlítés (Intimidation)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Minden Atlantiszi Birodalom frakcióba tartozó figurának le kell vonnia kettőt ez ellenvarázslat dobásaiból, amit a célpont ellen intéznek.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/4

S-013 A Dicsőség hangja (Voice of Glory)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a parancsnok és hadvezetés speciális képességet. Ha a célpont a hadvezetés dobására hatost dob, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/4

S-014 Ködtest (Body of Mist)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a szellemalak speciális képességet. A következő parancs fázisodban a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Solonavi/4

S-015 Hollónyelv (Raven's Tongue)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Válassz egy ellenséges játékost. A játékos minden parancs fázisában dobjatok egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 6, a játékosnak egyel kevesebb cselekedete lesz arra a körre.
Frakció/oldalszám: 6. Ork Kánok/4

S-016 Sövény varázslat (Hedge Magic)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a varázslat ellenállás speciális képességet. A varázslat véget ér, ha sikeres varázspálca típusú támadást hajtanak végre a célpont ellen.
Frakció/oldalszám: A Fekete Por Forradalmárai/2 Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos apokalipszis figura megkapja a roham speciális képességet. Amikor egy Apokalipszis figura elfogást próbál végrehajtani, +2-t kap a támadás értékéhez.
Frakció/oldalszám: Apokalipszis/8

S-018 Bűbáj feloldása (Disenchant)
A célpont enchantment (bűbáj) típusú varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 6

S-019 Technomatikus irányítás (Technomatic Control)
Célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát, aki kapcsolatban van a varázslóval. A célpont +2-t kap a mozgás és +1-et a támadás és (közelharci) sebzés értékeihez.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/7, Gólem mag/4

S-020 Technomatikus javítás (Technomatic Repair)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Gyógyíts minden olyan Atlantiszi Birodalom figurán egy klikknyi sebzést, amely a fogaskerék sebzéstípussal rendelkezik. Erre javításra figyelmen kívül hagyhatod a javítás jelzőket a figurák tárcsáján.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/9, Gólem mag/6

S-021 Gólemizálás (Mechanoid)
Válassz egy játékost. Minden, a választott játékoshoz barátságos figura a fogaskerék sebzéstípust, a szívóság speciális képességet kapja, valamint 2-vel csökken a sebessége. A gólemizálást a Downpur, Rain and Mud, Fen Swamp, és a River Valley domainek szüntetik meg.
Frakció/oldalszám: 12, Atlantiszi Birodalom/8

S-022 Technomatikus túltöltés
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát. Dobj egy hatoldalú kockával és okozz az eredménynek megfelelő sebzést a célpontnak. Ha a sebzés megölné a figurát, az kikerül a játékból és 3" körzeten belül minden figura a dobott értéknek megfelelő sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Gólem mag/6

S-023 Csatorna nyitása (Implant Channel)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, Atlantiszi Birodalom figurát. Hajts végre egy távolsági támadást úgy, hogy a varázsló támadó értékét, támadástípusát, távolsági sebzését, lőtávolságát és speciális képességeit használod, de a Csatorna nyitása varázslat célpontjának a talapzatát használod, mintha ő lenne a támadó, a varázsló talapzata helyett.
Frakció/oldalszám: Delphanaiak/4

S-024 Bűvlátás (Arcane Sight)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont figyelmen kívül hagyhatja másik figurák szellemalak, vagy korlátozott láthatatlanság speciális képességeit. A Bűvlátás véget ér, ha a célpont egy sikeres távolági támadást hajt végre.
Frakció/oldalszám: 4

S-025 Technomatikus Visszahívás (Technomatic Recall) Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát. Helyezd a megcélzott figurát a varázslóval kapcsolatba. Ha nincs hely, hogy a célpontot elhelyezd a harcmezőn, akkor elpusztul.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/10, Delphanaiak/6

S-026 Pyrrhic csapás (Pyrrhic Strike)
Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással és mondj egy számot egy és hat között mielőtt dobnál. A varázsló +2-t kap a támadás értékéhez erre a dobásra. Ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak. A célpont annyi megerőltetés sebzést szenved el, amennyi a választott szám volt. A támadás végrehajtása után a varázsló annyi sebzést szenved el, amennyi a választott szám volt.
Frakció/oldalszám: Delphanaiak/6

S-027 Máguskő Ív (Magestone Arc)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet és célozz meg egy barátságos, fogaskerék sebzéstípussal rendelkező figurát. A varázsló megkapja az ívlövés speciális képességet ehhez a támadáshoz. Támadás dobás helyett, dobj egy hatoldalú kockával és vonj le kettőt a dobot számból. A minimum eredmény 1. Minden figura, amelynek talapzatán a varázsló és a célpont közé húzható lővonal áthalad, az eredménnyel egyenlő sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/8, Delphanaiak/6

S-028 Technomatikus Pajzs (Technomatic Shield)
A varázsló nem lehet olyan távolsági támadás célpontja, melynek lővonala az első ívén halad át. Ha a Technomatikus Pajzs véget ér, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 6

S-029 Technomatikus kör (technomatic Circle)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Bármely ellenséges figura, mely mozgását a varázslótól 3"-nél távolabb kezdi, nem fejezheti be a mozgását 3"-nél közelebb a varázslóhoz.
Frakció/oldalszám: Atlantiszi Birodalom/8, Delphanaiak/6

S-030 Tagadás (Deny)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figura kapcsolatban lehet ellenséges figurával és +2-t pak az ellenvarázslat dobásához.
Frakció/oldalszám: 6

S-031 Villámló tenyér (Lightning Palm)
Adj a varázslónak egy közelharci támadást, amivel egy ellenséges figurát célzol. Ha a varázslónak van varázspálca típusú támadás bonusza, azt is használhatod a támadás végrehajtásakor. Ha a támadás sikeres, dobj egy hatoldalú kockával és adj az eredményhez egyet, minden a célponton lévő cselekvésjelző után. A célpont az eredménynek megfelelő számú sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: 8, Atlantiszi Birodalom/6

S-032 Leystorm
Minden parancs fázis elején, okozz egy megerőltetést sebzést minden olyan figurának, aki nem rendelkezik a pajzsban varázspálca típusú védelemmel és kapcsolatban van egy célpont jelzővel. Ha egy körben egy figura sem sérül meg ettől a varázslattól, dobj a kör vége fázis elején két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-5 között van, a varázslat véget ér. Ha még egy Leystorm kerül játékba, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 8

S-033 Tiltó mező (Field of Negotion)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont 6" körzetében a figurák nem hajthatnak végre varázspálca típusú támadást és nem varázsolhatnak. A parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2 és 6 közé esik, okozz egy megerőltetés sebzést a célpontnak. A varázslat véget ér, ha a célpont demoralizálttá válik.
Frakció/oldalszám: 8

S-034 Illúzió tagadása (Disbelive)
A célpont illúzió véget ér. Amint végrehatódott a varázslat, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 4

S-035 Illúzió tövisek (Illusionary Caltrops)
Amikor egy lovas egység vagy egy hátas mozog, dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 7-12, okozz egy megerőltetés sebzést a hátasnak. Ha az összesítette eredmény 2-4, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 8

S-036 A levitáció szava (Word of Levitation)
Célozz meg egy figurát egy távolsági támadással. Ha a figura barátságos, a támadás dobás nélkül sikeres. Ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak, hanem helyezd lebegőszintre. Ha a lebegő szintje kapcsolatban lenne egy célpont jelzővel, helyezd a figurát a lehetséges legkisebb távolságra, ahol ez a kapcsolat már nem áll fenn. A célpont nem kaphat mozgás cselekvést. Minden parancs fázis elején dobj két hatoldalú kockával, ha az összesített eredmény 2-4 közé esik, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: 6

S-037 Villámív (Arc Lightning)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással. Ha a támadás sikeres, hajtsd végre, majd célozz meg egy újabb ellenséges figurát az előző célpont 6" körzetében. A varázsló -1-et kap a támadására minden újabb célpontnál. Folytasd a támadások végrehajtását és a célpontok választását addig, amíg egy támadás sikertelen nem lesz, vagy el nem fogynak a lehetséges célpontok. Egy figurát csak egyszer célozhatsz meg egy Villámív időtartalma alatt.
Frakció/oldalszám: 12, Atlantiszi Birodalom/8

S-038 Death Throes
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Ha egy barátságos figura meghal, minden ellenséges figura 3" körzetében 1 megerőltetés sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/8

S-039 Az árny eltörlése (Shatter Shade)
Célozz meg egy Solonavi figurát távolsági támadással. Duplázd meg a varázsló távolsági sebzését erre a támadásra.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/8

S-040 Átkozottak hordája (Swarm of the Damned)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Gyógyíts egyet a célponton, ha meghal egy figura. Ha a figura tárcsája a kezdő pozícióban van, mikor ezen a módon gyógyítanod kéne rajta, okozz egy sebzést bármely figurának helyette.
Frakció/oldalszám: Holtakkal beszélők/6

S-041 Vérszomj (Blood Fury)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Minden alkalommal, amikor a célpont egy közelharci vagy távolsági támadást hajt végre, okozhatsz neki egy megerőltetés sebzést és újradobhatod a támadást. Ha dobtál új támadást, akkor az új értékkel határozd meg a támadás eredményét. Támadásonként csak egyszer dobhatsz újra. A varázslat véget ér, ha egy újradobott támadás sikertelen.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/8, Vér kultisták/4

S-042 A vér íze (Taste of Blood)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos figura megkapja a vámpírizáció speciális képességet.
Frakció/oldalszám: Vér kultisták/9

S-043 Agyar szertartás (Fang Ritual)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja a pengekötés, vámpírizáció, fegyvermester speciális képességeket. A varázslat véget ér, ha a célpont egy sikertelen közelharci támadást hajt végre.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/7, Vér kultisták/5

S-044 Romlás (Corruption)
Adj a varázslónak egy távolsági támadás cselekedetet, mellyel egy ellenséges harcost célzol. A varázsló +2-t kap a támadó értékéhez erre a támadásra. Ha a támadás sikertelen, a varázslat véget ér. Ha a támadás sikeres, minden figura (beleértve a célpontot is) figyelmen kívül hagyhatja a célpont frakció és alfrakció jelzéseit. A varázslat véget ér, ha a célpont irányítója, a parancs fázisa alatt ad egy speciális cselekvést a célpontnak és sebez rajta egy megerőltetés sebzést
Frakció/oldalszám: Vér kultisták/6

S-045 Vérkör (Circle of Blood)
Okozz egy megerőltetés sebzést minden ellenséges figurának, aki a célponttal kapcsolatba mozog. A parancs fázisod elején, okozz minden olyan ellenséges lénynek egy megerőltetés sebzést, aki a varázslóval kapcsolatban van. Ha a varázslat véget ér. Távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 8, Sötét Keresztesek/6

S-046 Kísértet kör (Circle of Wraiths)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Bármely ellenséges figura, mely mozgását a varázslótól 3"-nél távolabb kezdi, nem fejezheti be a mozgását 3"-nél közelebb a varázslóhoz.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/6, Vér kultisták/4

S-047 Varázslat tagadás (Magic Negotion)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figurán lehet egy vagy több cselekvés jelzőés +3-at kap az ellenvarázslat dobásához, ha az ellenséges varázsló Elemi Szabadterületek frakciójú.
Frakció/oldalszám: 6, Sötét Keresztesek/4

S-048 Áldozóige (Sacrifical Incantation)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Dobj egy hatoldalú kockával és vonj le kettőt a dobásból, a minimum eredmény 1. Okozz az eredménynek megfelelő megerőltetés sebzést egy, a varázslóval kapcsolatban lévő barátságos figurának. Vegyel le, maximum az eredménnyel megegyező számú cselekvés jelzőt bármely barátságos figuráról.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/9

S-049 Meleg Szellő (Chinook)
Iktass ki minden időjárás (weather) domain-t a játékból, de ahelyett, h a kiiktatott domain-eket eltávolítanád, helyezd őket a Meleg Szellő (Chinook) alá. Minden parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-4, a varázslat véget ér és a varázslat alá tett domain-ek visszakerülnek a játékba.
Frakció/oldalszám: 6

S-050 Lélekrobbantás (Spirit Blast)
Célozz meg egy ellenséges figurát. Ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak. A következő parancs fázisig, a célpont minden speciális és alfrakció képessége kiiktatásra kerül. Ha a támadás eredménye kritikus találat volt, a célpont meghal.
Frakció/oldalszám: 8, Sötét Keresztesek/6

S-051 Szellemi visszafordítás (Psychic Reflection)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Ha egy közelharci vagy távolsági támadás sikeres a célpont ellen, dobj egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 4-6, a célpont helyett a támadó szenvedi el a sebződést.
Frakció/oldalszám: 9, Sötét Keresztesek/7

S-052 Élőhalott felrobbantása (Explode Undead)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet, amivel egy barátságos figura célzol, aminek a nevében a "zombie" vagy a "skeleteon" szó szerepel. Dobj egy hatoldalú kockával és okozz az eredménynek megfelelő sebzést a célpontnak. Ha a sebzés megölné a figurát, az kikerül a játékból és 2" körzeten belül minden figura a dobott értéknek megfelelő sebzést szenved el.
Frakció/oldalszám: Sötét Keresztesek/6

S-053 Máguskő semlegesítése (Neutralize Magestone)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Sem az Atlantiszi figurák, sem az Atlantiszi Céh figurák, sem pedig az olyan figurák, melyek nevében a "Magestone" szó szerepel, nem kaphatnak távolsági támadás cselekedetet. Mikor a varázslat véget ér, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: Wylden védelmezői/16

S-054 Szellem sereg (Ghost Army)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos figura megkapja a szellemalak speciális képességet. Barátságos figurák nem hajthatnak végre távolsági vagy közelharci támadást. A parancs fázisod elején megszüntetheted a varázslatot, ha eltávolítod a játékból.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/9

S-055 Máglyarakás (Pyrespere)
Ha egy figura meghal, távolítsd el a játékból, de úgy kell számolni, mintha halott lenne.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/6

S-056 Hajtóvadászat (Wild Hunt)
Minden nem Wylden védelmezői figura, aminek a lőtávolsága nagyobb mint 6, annak a lőtávolsága 6 lesz. Csak az elemi szabadterületek figurák használhatják a dupla mozgás képességet. A parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-4, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/10

S-057 Víztölcsér (Waterspout)
Célozz meg egy olyan ellenséges figurát távolsági támadással, amely 6"-nél nincs távolabb bármilyen víz típusú tereptől. Duplázd meg a varázsló lőtávolságát erre a támadásra. Ha a támadás sikeres, dobj egy hatoldalú kockával és okozz a dobott számnak megfelelő sebzést a célponton.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8, Vihar druidák/6

S-058 Tüskevihar (Rain of Thorns)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Célozz meg minden ellenséges figurát a varázsló lőtávolságán belül egy távolsági támadással. A varázsló megkapja az ívlövés speciális képességet erre a támadásra. Okozz 2 sebzést minden olyan figurának, amely ellen a támadás sikeres volt.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8

S-059 Szélvihar (Windstorm)
A varázsló nem lehet olyan távolsági támadás célpontja, mely az első ívén halad át.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8, Vihar druidák/6

S-060 Vadon életre hívása (Animate Wild)
A varázsló figyelmen kívül hagyhatja más figurák rejtőzködés és lurk speciális képességét erre a támadásra. Ha a célpont földszinten van és 3"-nél nem messzebb egy nehéz vagy rejtő tereptől, akkor a támadás dobás nélkül sikeres. Válassz egyet az alábbiak közül:
- A varázsló távolsági sebzése 2 lesz
- Ne okozz sebzést a célpontnak, aki ellen a támadás sikeres volt. Ha a célponton nincs cselekvés jelző, adj neki egy cselekvés jelzőt.
Frakció/oldalszám: Vihar druidák/5

S-061 Az átalakulás szertartása (Ritual of Transformation)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Cseréld ki a varázslót egy játékon kívüli mágikus ivadék figurára, melynek a mozgás típusa megegyezik a varázslójéval és egyenlő vagy alacsonyabb pontszámú vele. Tekerd a tárcsáját a kezdő pozícióba és helyezd oda a középpontját, ahol a varázsló középpontja volt. Távolítsd el a varázslót és minden általa hordozott tárgyat a játékból.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/12

S-062 Levélkör (Circle of Leaves)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Lővonalak, amik a varázsló 3" körzetén belül haladnának át blokkolódnak.
Frakció/oldalszám: 12, Elemi Szabadterületek/6

S-063 A fény őrzője (Ward of Light)
Sötét keresztes figurák nem mehetnek 6"-nél közelebb a varázslóhoz. Az a figura, amely 6"-nél közelebb van a varázslóhoz, nem kaphat cselekvést. Minden parancsfázis elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-3, a varázslat véget ér és távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 15, Elemi Szabadterületek/10

S-064 Visszautasít a természet (Nature's Rebuff)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figura kapcsolatban lehet ellenséges figurával és +3-at kap az ellenvarázslat dobásához, ha az ellenséges varázsló Elemi szabadterületek frakciójú.
Frakció/oldalszám: Vihar druidák/6

S-065 Gyógyító aura (Auraheal)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Dobj egy hatoldalú kockával és vonj le kettőt a dobott értékből. A minimum eredmény 1. Minden barátságos figura 6" körzetben melynek sebzéstípusa nem fogaskerék, a varázsló sebzésével vagy az eredménnyel egyenlő klikket gyógyul, azt válaszd amelyik a nagyobb érték
Frakció/oldalszám: 12, Elemi Szabadterületek/8

S-066 Familiáris hívása (Call Familiar)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Az első parancsfázisod elején, válassz egy barátságos figurát, melynek pontértéke nem nagyobb 30-nál. Ez a figura lesz a familiáris. Közöld a választásod a többi játékossal. Ha a familiáris meghalna, tekerd a tárcsáját a kezdő pozícióba és helyezd a varázslóval kapcsolatba.
Frakció/oldalszám: 10

S-067 Farkas testvér (Wolf's kin)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. A célpont megkapja az ellentámadás, regeneráció, megfélemlítés speciális képességeket. A varázslat véget ér, ha a célpont egy sikertelen közelharci vagy távolsági támadást hajt végre.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/8, Vihar druidák/6

S-068 Az erdő szövetsége (Forest Alliance)
Válassz egy játékost. Minden Elemi Szabadterületek (Elementalé Freeholds) és Elementál Szövetség (Elemental League) figura, amely barátságos a játékoshoz, alkothatnak egymással alakzatot. Az erdő szövetségét nem lehet illúzió tagadásával (Disbelieve) megszüntetni.
Frakció/oldalszám: Elemi Szabadterületek/4

S-069 Sárkányláng (Dragonflame)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Célozz meg minden figurát a varázsló lőtávolságán belül egy távolsági támadással. A varázsló megkapja az ívlövés speciális képességet és a lőtávolsága 15 lesz erre a támadásra. Okozz 3 sebzést minden olyan célpontnak, aki ellen a támadás sikeres volt.
Frakció/oldalszám: 16, Elemi Szabadterületek/12

S-070 Wyrm csapás (Wyrm Strike)
Célozz meg egy ellenséges figurát egy távolsági támadással. A varázsló megkapja a pontosság lépességet erre a támadásra. Ha a támadás sikeres, dobj egy hatoldalú kockával és a dobot sebzéssel egyenlő sebzést okozz a célpontnak, a varázsló távolsági sebzése helyett. Valamint, ha a célponton nulla vagy egy cselekvésjelző volt, adj neki egy cselekvésjelzőt.
Frakció/oldalszám: 12, Elemi Szabadterületek/8

S-071 Hamvasztó (Fumarole)
A varázsló és minden barátságos figura a varázslóval kapcsolatban megkapja az átütés és a mérgezés speciális képességeket.
Frakció/oldalszám: 7, Üllőmesterek/4

S-072 Bronz ösvénye (Path of Brass)
Ne varázsold el a Bronz Ösvényét. Az a varázsló akinek a varázskönyve tartalmazza a Bronz ösvényét, használhatja a kedvezőbb oldalszámot azoknál a varázslatoknál, ahol a második érték Atlantiszi Birodalom figurákhoz van kötve.
Frakció/oldalszám: Fekete Por Forradalmárai/4

S-073 Rúna eltörlése (Null Rune)
Minden barátságos figura a varázsló 6" hatókörzetében, megkapja apajzsban varázspálca típusú védelmet a saját védelemtípusa helyett.
Frakció/oldalszám: Üllőmesterek/6

S-074 Relikvia Készítése (Forge Relic)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Amikor ez a varázslat egy általad irányított varázsló könyvében van, egy relikvia 25 ponttal olcsóbban kerülhet játékba a te oldaladon. Ennyivel kevesebbel kell számolnod a csapat építésekor.
Frakció/oldalszám: Üllőmesterek/10

S-075 Ryathael Kalapácsa (Ryathael's Hammer)
Célozz meg egy ellenséges figurát. Ha a támadás sikeres, dobj két hatoldalú kockával, és válassz egyet. Sebezz a választott kockával dobott számmal megegyező sebzést a célponton, a varázsló távolsági sebzése helyett.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/6, Varázslók Rendje/4

S-76 A hit pajzs (Shield of Faith)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden figura, aki kapcsolatban van a varázslatjelzővel, megkapja a védelem speciális képességet.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/8, Varázslók Rendje/6

S-077 A visszautasítás szava (Word of Refusal)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Akkor varázsold el ezt a varázslatot, mikor az ellenvarázslat képességet használod. Az ellenvarázslatot végrehajtó figurán lehet egy vagy több cselekvés jelző, kapcsolatban lehet ellenséges figurával és +2-at kap az ellenvarázslat dobásához.
Frakció/oldalszám: 10, Varázslók Rendje/6

S-078 Heiramann Sereg (Heriamann Host)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Adj minden olyan figurának egy közelharci cselekedetet, amin nulla vagy egy cselevés jelző van és az első íve ellenséges harcossal van kapcsolatban. Ezek a közelharci cselekedetek nem számítanak a körben elvégezhető cselekedeteidbe. Minden figura amely végrehajtotta a közelharci támadást, kap egy cselekvés jelzőt. Miután a varázslat végrehatásra került, kikerül a játékból.
Frakció/oldalszám: Elf Lordok/28, Varázslók Rendje/20

S-079 Varázscsap (Ley Tap)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. Minden barátságos figura varázslat jelzővel kapcsolatban, megkapja a mágikus robbantás speciális képességet.
Frakció/oldalszám: Draconum/12, Sárkány Mágusok/8

S-080 Harcmező Emelése (Level Battlefield)
Iktass ki minden terület (terrain) domain-t a játékból, de ahelyett, h eltávolítanád őket, helyezd a domain-eket a varázslat alá. Minden parancs fázisban, dobj két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2-4, a varázslat véget ér és a domain-ek visszakerülnek a játékba.
Frakció/oldalszám: 6

S-081 A Sárkányszív lángja (Flame of the Dragon's heart)
Célozz meg egy ellenséges figurát távolsági támadással és okozz a avrázslónak 4 megerőltetés sebzést. Ha a támadás sikeres, dobj két hatoldalú kockával és okozz a dobot értéknek megfelelő sebzést a célponton. Miután végrehajtottad a varázslatot, távolítsd el a játékból.
Frakció/oldalszám: 18, Draconum/14, Sárkány Mágusok/12

S-082 A sárkány istenek ereje (Power of the Dragon Gods)
Válassz egy játékost, minden a játékoshoz barátságos figura megkapj az ellentámadás és az átütés speciális képességeket. A parancs fázisod elején dobj két hatoldalú kockával. Ha az összesített eredmény 2-3, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Draconum/24, Sárkány Mágusok/20

S-083 Vadászszerencse (Hunter's Luck)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatod lefelé fordítva a varázslataid tetejére. A parancs fázisod elején, dobj egy hatoldalú kockával és helyezd a játéktér mellé, ez lesz a te szerencsekockád. A kör hátralévő részében, bármely kockadobást, amely egy támadó dobás része és az eredménye megegyezik a szerencse kockáéval, hatosnak kell tekinteni.
Frakció/oldalszám: 12, Ork kánok/8

S-084 A sas szárnya (Eagle's Wing)
Adj a varázslónak a földszinten egy mozgás cselekedetet. Célozz meg maximum két barátságos figurát, akiknek még nem adtál cselekvést ebben a körben, kapcsolatban a varázslóval. A célpontok a varázslóval együtt mozognak a földszinten, és úgy kell befejezniük a mozgásukat, hogy a varázslóval kapcsolatban legyenek. A mozgás végén, ha a célponton nulla vagy egy cselekvés jelző van, adj neki egy cselekvés jelzőt. Minden célpont kaphat még cselekedetet ebben a körben.
Frakció/oldalszám: Ork kánok/8, Káosz Sámonok/6

S-085 Káosz Hívása (Call of Chaos)
A parancs fázisod elején válaszd ki a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Dobj egy hatoldalú kockával és helyezd az eredményt jelző kockát a varázslatra. A következő parancs fázisodig, akiválasztott figura a következő speciális képességet kapja a dobás függvényében: 1. örjöngés, 2. Szellemalak, 3. Gyógyítás, 4. Mágikus robbantás, 5. Mágikus befolyásolás, 6. mennykőcsapás .
Frakció/oldalszám: Káosz Sámonok/4

S-086 Harci Tánc (Battle Dance)
Adj a varázslónak egy speciális cselekedetet. Válassz egy figurát, akinek még nem adtál cselekedetet ebben a körben. Adj a célpontnak egy közelharci cselekedetet, ez a cselekedet nem számít a körben elvégezhető cselekedeteidbe. Ha a támadás sikeres, végrehajtása után okozz egy megerőltetés sebzést a varázslónak. Folytathatod a varázslatot egy másik figura kiválasztásával. A varázslat véget ér, ha egy támadás sikertelen, a varázsló meghal vagy kikerül a játékból, de legkésőbb a köröd vég fázisában.
Frakció/oldalszám: Ork kánok/10, Káosz Sámonok/6

S-087 A mágus elméje (Mind of the Magus)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Az a varázsló akinek a varázskönyve tartalmazza a mágus elméjét, használhatja a kedvezőbb oldalszámot azoknál a varázslatoknál, ahol a második érték Atlantiszi Birodalom figurákhoz van kötve.
Frakció/oldalszám: Solonavi/4

S-088 Lélekkötő (Spiritbind)
Célozz meg egy ellenséges figurát távolsági támadással, ha a támadás sikeres, ne okozz sebzést a célpontnak. Távolítsd el a varázslót és minden általa hordozott tárgyat és relikviát a játékból. Te irányítod a célpontot addig, amíg meg nem hal, vagy ki nem kerül a játékból.
Frakció/oldalszám: Solonavi/12, Rokos Orákulumai/9

S-089 Teremtés (Form Construct)
Ne varázsold el ezt a varázslatot. Amikor ez a varázslat egy általad irányított varázsló varázskönyvében van, a seregek felhelyezésekor felrakhatsz egy 50 pontnál kisebb pontszámú figurát, ami nem számít a sereged pontszámába. Ez lesz a varázsló teremtménye. Ha meghal a teremtmény, meghal a varázsló is. Ha meghal a varázsló, meghal a teremtmény is.
Frakció/oldalszám: Rokos Orákulumai/9

S-090 Kőportál (Stonewarp)
Célozd meg a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban. Ha a célpont kapcsolatban van egy blokkoló tereppel és mozgás cselekvést kap, kapcsolataba mozoghat bármely blokkoló tereppel. Ha megteszi, a varázslat véget ér.
Frakció/oldalszám: Rokos Orákulumai/5

S-091 Csontcsapás (Bonestrike)
Célozd meg a varázslattal a varázslót, vagy egy barátságos figurát kapcsolatban a varázslóval. A célpont megkapja az ellentámadás speciális képességet. Ha a célpont megsérülne egy közelharci támadás következtében, ne okozz neki sebzést és a csontcsapás véget ér.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: Sötét keresztesek/12, Apokalipszis/8 Varázslat típusa: bűbáj

S-092 Varázsfal (Mage Wall)
Válassz egy célpont jelzőt amit te birtokolsz és 6" távolságon belül van a varázslóhoz. A varázsló megkapja a szellemalak speciális képességet. Az ellenséges figurák lővonalát blokkoltnak kell tekinteni, ha a célpont jelző és a varázslat jelző között húzható vonalon haladna át.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: 12, Solonavi/6
Varázslat típusa: védőrúna

S-093 Az íjász szeme (Archer's Eye)
Célozd meg a varázslattal a varázslót, vagy egy barátságos figurát a varázslóval kapcsolatban, akinek varázspálca a támadás típusa. A célpont használhatja a "pontos célzás" és a" tűz közvetlen közelről" különleges képességeket. Dobj egy hat oldalú kockával minden olyan esetben, amikor a célpont sikeres távolsági támadást hajt végre. Ha az eredmény 5-6, Az .íjász szeme varázslat végetér.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: 8, Elf Lordok/6
Varázslat típusa: bűbáj

S-094 Az áldozat köre (Circle of Sacrifice)
Amikor a varázsló, vagy egy barátságos figura kapcsolatban a varázslat jelzővel megöl egy ellenséges figurát, dobj egy hatoldalú kockával és vonj le belőle egyet. A minimum eredmény egy. Gyógyíts minden olyan barátságos figurát, aki a varázslat jelzővel kapcsolatban van, az eredménynek megfelelő számú klikkel.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: Apokalipszis/6
Varázslat típusa: védőrúna

S-095 Morass
A dupla mozgás és lerohanás képességek nem működnek. Amikor egy harcos mozgás cselekvést kap, dobj két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2-4 közé esik, a Morass véget ér.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: 8 , Vihar Druidák/6
Varázslat típusa: illúzió

S-096 Tűzvihar (Firestorm)
Bármely ellenséges figura amelyen 1 vagy 2 cselekvés jelző van és a kezdő zónájában tartózkodik, két megerőltetés sebzést szenved el.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: Elf Lordok/8, Varázslók Rendje/6
Varázslat típusa: általános

S-097 Nyugalom (Tranquility)
Minden harcos figyelmen kívül hagyhatja az őrjöngés speciális képességet. Minden játékos parancs fázisában dobj két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2-4 között van, a nyugalom végetér.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: Shyft/8
Varázslat típusa: illúzió

S-098 Ügyetlenség (Fumble)
Miután elvarázsoltad, helyezd ezt a varázslatot képpel lefelé a varázslatok tetejére. Minden figura a varázslót kivéve, amely ereklyét hordoz, dob egy hatoldalú kockával. Az eredményhez hozzáadhatja a támadás bónuszát. Ha az eremény 6 vagy kevesebb, a figura elejti az ereklyét.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: 12, Üllő mesterek/6
Varázslat típusa: általános

S-099 A szabadság dala (Song of freedom)
Az elszakadás dobások csak 1-es dobásra sikertelenek. A szabadság dala véget ér, ha egy elszakadás dobásra 1-et dobnak.
Keresési költség: 1
Frakció követelmény/oldal foglalás: 8, A kilencedik kör rendje/6
Varázslat típusa: Illúzió
S-100 Törlés (Erease)
Válaszd ki egy ellenséges figura varázskönyvét. A varázskönyv alatt lévő varázslatok közül a legalsó, kikerül a játékból. Miután elvarázsoltad a törlést, a törlés kikerül a játékból.
Keresési költség: 2
Frakció követelmény/oldal foglalás: Delphana/14
Varázslat típusa: általános

 
Szabályok, fordítások
 
Sereglisták
 
A hónap figurája
 
Naptár
2024. Szeptember
HKSCPSV
26
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
<<   >>
 
Lezajlott versenyek
 

Veterán anime rajongók egyik kedvence a Vadmacska kommandó. Retrospektív cikket olvashatsz róla az Anime Odyssey blogban    *****    Parfümök, Olajok, Párologtatók mind egy weboldalon! Siess mert nyitási AKCIÓNK nem sokáig tart! Nagy kedvezmények várnak    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését! 0630/583-3168 Hívjon!    *****    Aki érdeklõdik a horoszkópja után, az nem kíváncsi, hanem intelligens. Rendeld meg most és én segítek az értelmezésben!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött + napi agymenések és bölcseletek    *****    KARATE OKTATÁS *** kicsiknek és nagyoknak *** Budapest I. II. XII.kerületekben +36 70 779-55-77    *****    Augusztus 26-án Kutyák Világnapja! Gyertek a Mesetárba, és ünnepeljétek kutyás színezõkkel! Vau-vau!    *****    A horoszkóp elemzésed utáni érdeklõdés, nem kíváncsiság hanem intelligencia. Rendeld meg és nem fogod megbánni. Katt!!!    *****    Cikksorozatba kezdtem a PlayStation történelmérõl. Miért indult nehezen a Sony karrierje a konzoliparban?    *****    Will Vandom Rajongói Oldala &#9829; nosztalgia W.I.T.C.H. a javából, 2006 óta &#9829; Te még emlékszel?    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie. Tedd meg te is, én segítek értelmezni! Kattints! Várlak    *****    Nagyon részletes születési horoszkóp + 3 éves elõrejelzés + kötetlen idejû beszélgetés diplomás asztrológussal! Kattints    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, egyszer mindenkinek bele kell néznie, itt: www.csillagjovo.gportal.hu    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését. 0630/583-3168    *****    Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan Nézzen velünk Debreceni Prémium lakásokat! Simonyi ingatlan    *****    Ha egy igazán egyedi és szerethetõ sportanimével szeretnél megismerkedni, tégy egy próbát az Ookiku Furikabutte-vel.    *****    Augusztus 8-án Nemzetközi Macskanap! Addig is gyertek a Mesetárba, és olvassátok el a legújabb cicamesét! Miaúúú!    *****    Smart Elektronika - Arduino és Okos Elektronikai termékek webáruháza .Álmodd meg, alkosd meg, vezéreld a jövõt!