mkhungary
mkhungary
Menü
 
Bejelentkezés
Felhasználónév:

Jelszó:
SúgóSúgó
Regisztráció
Elfelejtettem a jelszót
 
Óra
 
Szavazás
Mage Knight
Szerinted a felsoroltak közül ki a legjobb figura????

Khan Rava
Chroma
Varatrix
Lady Rovan
Caldera
Vampiric Draconum
Kem Ravenbane
Grimlin
Csontik
Vah'kama
Szavazás állása
Lezárt szavazások
 
Hányan is vagyunk????
Indulás: 2006-05-16
 
Domain kártyák

D-001 Füst és köd (Smoke and Fog)

Az összes figurának aminek a lőtávolsága nagyobb 8-nál annak 8 lesz a lőtávolsága. Egy figura sem használhatja a pontosság képességet. A Füst és Köd véget ér ha a játékban van a Kiszámíthatatlan Szelek (Erratic Winds) időjárás kártya vagy Forgószél (Twister) katasztrófa kártya.
Típus: időjárás

D-002 Sötétség (Darkness)

Az összes figurának, aminek a lőtávolsága nagyobb 6-nál annak 6 lesz a lőtávolsága. Egy figura sem használhatja a dupla mozgás képességet.
Típus: időjárás

D-003 Eső és sár (Rain and Mud)

Az összes figurának aminek a mozgási értéke nagyobb 8-nál annak 8 lesz a mozgási értéke. Egy figura sem használhatja a lerohanás képességet. Az Eső és sár véget ér, ha az Átkozott Földek (Blasted Lands) terület kártya játékba kerül.
Típus: időjárás (csapadék)

D-004 Felhőszakadás (Downpour)

Az összes figurának aminek a mozgási értéke nagyobb 6-nál annak 6 lesz a mozgási értéke. Egy figura sem használhatja a lebegőszintet. A felhőszakadás véget ér, ha a Hőhullám (Heat Wave) időjárás kártya játékba kerül.
Típus: időjárás (csapadék)

D-005 Kiszámíthatatlan Szelek (Eratic Winds)

Ha egy bombázás lövés mellé megy, duplázd meg az eltérés mértékét.
Típus: időjárás (csapadék)

D-006 Viharos Szél (Storm Gale)

A figurák nem kaphatnak távolsági támadás cselekedetet. A mesterséges terepek (Contstructed Terrain) –1-et kapnak a strukturális pontjaikhoz. A Viharos Szél véget ér ha a füst és köd (Smoke and Fog) időjárás kártya játékba kerül.
Típus: időjárás

D-007 Hőhullám (Heat Wave)

Minden játékos "vég" fázisában, a demoralizált figurák meghalnak. A hőhullám véget ér, ha a Csípős hideg (Cold Snap) időjárás kártya játékba kerül.
Típus: időjárás

D-008 Csípős Hideg (Cold Snap)

Minden víz típusú terep tiszta tereppé válik. Ha egy időjárás (csapadék) kártya van játékban, minden figurának, melynek lőtávolsága nagyobb hatnál, a lőtávolsága 6 lesz. A csípős hideg véget ér, ha az Átkozott földek (Blasted Lands) terület, vagy a pokoltűz (Inferno) katasztrófa kártya játékba kerül.
Típus: időjárás

D-009 Máguskő vihar (Magestone Storm)

Minden játékos dob egy hatoldalú kockával a parancs fázisa elején. Ha az eredmény 1, akkor okozz egy sebzést minden olyan figurának, aki egy másik figurával kapcsolatban áll. Figurák a "pajzsban varázspálca" védelem típussal nem szenvedik el ezt a sebzést. A máguskő vihar véget ér, ha a máguskő bánya (Magestone Strip Mine) vagy a Wyldeni erdő (Wylden forest) terület vagy a Varázserő égése (Ley Burn) katasztrófa kártya játékba kerül.
Típus: időjárás

D-010 Tiszta Égbolt (Clear Skies)

Minden más időjárás kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban.
Típus: időjárás

D-011 Határváros (Border Town)

Az mesterséges terepek (Contstructed Terrain) +1-et kapnak a strukturális pontjaikhoz. A határváros véget ér, ha a Máguskő bánya (Magestone Strip Mine) terület, vagy Földrengés (Earthquake) katasztrófa kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-012 Lápmocsár (Fen Swamp)

Minden tiszta terep sekély vízzé válik. Minden olyan figura, melynek mozgás típusa hullám +1-et kap a védőértékéhez, ha sekély vízben tartózkodik. A lápmocsár véget ér, ha a Mező (Grassland) vagy Hágó (Mountain Pass) terület kártya, vagy a csípős hideg (Cold Snap) időjárás kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-013 Átkozott föld (Blasted Lands)

Távolíts el minden Terepet a játékból. Amikor egy figurát leraknak vagy újraélesztenek, okozz neki 1 sebzést. Az átkozott föld véget ér, ha a lápmocsár (Fen Swamp), folyóvölgy (River Valley) vagy a Wyldeni erdő (Wylden Forest) terület kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-014 Mező (Grassland)

Minden tiszta terep rejtő tereppé válik. A mező véget ér, ha az Átkozott földek (Blasted Lands) vagy a Wyldeni erső (Wylden Fores) terület, vagy a pokoltűz (Inferno) katasztrófa kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-015 Wyldeni erdő (Wylden Forest)

Minden tiszta terep nehéz tereppé válik. Egy figura sem használhatja a dupla mozgás képességet. A Wyldeni Erdő véget ér, ha a folyóvölgy (River Valley) vagy a Lápmocsár (Fen Swamp) terület kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-016 Folyóvölgy (River Valley)

Minden tiszta terep sekély vízzé válik. Minden olyan figura, melynek mozgás típusa hullám, használhatja a dupla mozgás képességet, ha mozgását víz típusú terepről kezdi és azon is fejezi be. A folyóvölgy véget ér, ha a Hágó (Mountain Pass) terület, vagy a Szökőár (Wave of Water) katasztrófa kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-017 Hágó (Mountain Pass)

A patkó mozgás típussal rendelkező figuráknak sikertelen az elszakadása, ha a dobott érték 1-3. A patkó vagy kocsikerék mozgás típussal rendelkező figurák sebessége a felére csökken. (felfelé kerekíts) Senki nem használhatja a duplamozgás és a lerohanás képességet. A Hágó véget ér, ha az Átkozott földek (Blasted Lands) terület kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-018 Szellemjárta Temető (Haunted Graveyard)

Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, köteles megölni egy olyan figuráját, akinek a módosítatlan védelmi értéke 10 vagy kevesebb, kivéve, ha van figurája hadvezetés vagy parancsnok speciális képességgel. A szellemjárta temető véget ér, ha a Határváros (Border Town) terület kártya a játékba kerül.
Típus: terület

D-019 Máguskő bánya (Magestone Strip Mine)

Amikor egy varázspálca támadás típussal rendelkező figura végrehajt egy sikeres távolsági támadást, dobj egy hatoldalú kockával, ha az eredmény 1-3, akkor a támadás sikertelen. A máguskő bánya véget ér, ha a Wyldeni Erdő (Wylden Forest) vagy a határváros (Border Town) terület kártya játékba kerül.
Típus: terület

D-020 Nyílt terep (Open Terrain)

Minden más terület kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban.
Típus: terület

D-021 Földrengés (Earthquake)

Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2, akkor minden figura melynek mozgás típusa nem szárny, 2 megerőltetést (sebzést) szenved el, és minden mesterséges terep (Constructed terrain) kikerül a játékból. Ezután távolítsd el a földrengést a játékból. A földrengés véget ér, ha bármely hit kártya a játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-022 Szökőár (Wave of Water)

Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon két hatoldalú kockával. Ha az eredmény 2, akkor minden figura melynek mozgás típusa nem hullám és nincs kapcsolatban egy célpont-jelzővel, 2 megerőltetést (sebzést) szenved el, és minden mesterséges terep (Constructed terrain) kikerül a játékból. Ezután távolítsd el a szökőárt a játékból. A szökőár véget ér, ha bármely hit kártya a játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-023 Pokoltűz (Inferno)

Az összes figurának aminek a lőtávolsága nagyobb 6-nál annak 6 lesz a lőtávolsága. Minden játékos parancs fázisában, minden olyan harcos, amely nehéz, rejtő, vagy mesterséges terepen tartózkodik, egy megerőltetés sebzést szenved el. Továbbá, az a játékos, akinek a köre van, dob egy hatoldalú kockával és minden mesterséges terep a dobott számnak megfelelő sebzést szenvedi el. Ha a pokoltűz játékba kerül, véget és a Füst és köd időjárás kártya. A pokoltűz véget ér, ha bármely hit kártya játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-024 Varázserő égése (Ley Burn)

Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 1 vagy 2, dobjon ismét egy hatoldalú kockával. Minden figura amely varázspálca típusú távolsági támadást hajt végre ebben a körben, a második dobott értékkel megegyező számú sebzést szenved el. A varázserő égése véget ér, ha bármilyen hit kártya játékban kerül.
Típus: katasztrófa

D-25 Forgószél (Twister)

Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 1, akkor az a játékos, aki a dobótól balra ül, kiválaszt egy figurát. A kiválasztott figura és minden vele kapcsolatban lévő figura 2 megerőltetés sebzést szenved el. Majd, a választó játékosnak el kell mozgatnia a figurát minimum 6” maximum 10” távolságra, a harcmező egy olyan pontjára, melyet azon a szinten ahol tartózkodott elfoglalhat a figura. A figura nem mozgatható kapcsolatba más figurával. A forgószél véget ér, ha bármilyen hit kártya játékban kerül.
Típus: katasztrófa

D-26 Dögvész (Pestilence)

Távolítsd el a játékból minden rejtő- és nehézterepet. Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, kiválaszthat maximum három célpont ellenséges figurát. A kiválasztott figurákon a pestis egy sebzést okoz. Minden játékos vég fázisának elején, a demoralizált figurák meghalnak. A pestis véget ér, ha a Mező (Grassland) vagy a Wyldeni erdő (Wylden Forest) terület kártyák, vagy Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-027 Éhínség (Famine)

A figurák felrakásakor, okozz minden figurának egy megerőltetés sebzést, miután a tárcsáját a kezdő pozícióba tekerted. A harcosok nem gyógyulhatnak. Az éhínség véget ér, ha az átkozott földek (Blasted Lands) terület vagy Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-028 Halál (Death)

Minden játékos parancs fázisában, az a játékos, akinek éppen a köre van, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény 1, akkor a harcmezőn a legkisebb pontértékű figura meghal. Ha kettő vagy több figurának azonosan alacsony a pontértéke, az összes legkisebb pontértékű figura meghal. A halál véget ér, ha Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-029 Háború (War)

A harcosok nem alkothatnak alakzatokat. Azok a harcosok, akiknek nincsen támadás bonusza, kapnak egy +1-es támadás bonuszt. A támadás bonuszokat minden támadás formánál lehet használni. A Háború véget ér, ha Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse) hit kártya játékba kerül.
Típus: katasztrófa

D-030 A vihar szeme (Eye of the Storm)

Minden más katasztrófa kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban.
Típus: katasztrófa

D-031 Tezla megtestesülése (Tezla’s Avatar)

Minden Atlantiszi Birodalom frakciós figura, amely barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Tezla megtestesülését a játékba hozza, kap +1-et a sebzéséhez és távolsági sebzéséhez, valamint egyel csökken a védelmi értéke. A Tezla megtestesülése véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-032 Tezla lelke (tezla’s Spirit)

Minden Elemi Szabadterületek figura, amely barátságos a játékoshoz, aki a Tezla lelkét a játékba hozza, megkapja az ellentámadást speciális képességet, ha egy célpont-jelzővel van kapcsolatban. A Tezla lelke véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-033 Sötét Tezla (Dark Tezla)

Minden olyan játékos parancs fázisában, aki barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Sötét Tezlát játékba hozta, az a játékos akinek a köre van, adhat egy célpont sötét keresztes frakciós, fogvatartó figurának egy speciális cselekedetet, amivel megölheti a foglyát. A Sötét Tezla véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-034 Tezla árnyéka (Tezla’s Shade)

Minden játékos kör vége fázisában, ha nincs Solonavi harcos annak a játékosnak az irányítása alatt, aki a Tezla árnyékát játékba hozta, akkor távolítsd el Tezla árnyékát a játékból. Annak a játékosnak az parancs fázisában, aki a Tezla árnyékát játékba hozta, ha ez a játékos nem irányít olyan figurát, amely a játékot egy másik játékos seregében kezdte, dobjon egy hatoldalú kockával. Ha az eredmény hat, akkor a Tezla árnyékát játékba hozó játékos megkapja a legalacsonyabb ellenséges figura irányítási jogát, valamint ez a figura barátságossá válik hozzá. A Tezla árnyéka véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-35 A Szabadság ügye (Cause of Freedom)

Amikor a szabadság ügye játékba kerül, az azt játékba hozó játékos válasszon egyet az alábbi frakciók közül: Atlantiszi Birodalom, Sötét Keresztesek vagy Elf Lordok. Minden Fekete por forradalmárai frakcióhoz tartozó, a szabadság ügyét játékba hozó játékoshoz barátságos figura kap +1-et a sebzés és távolsági sebzés értékéhez a kiválasztott frakcióba tartozó figurákkal szemben. A szabadság ügye véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-36 Betyárbecsület (Code of the Raiders)

A legnagyobb pontértékű Ork Kánok frakcióba tartozó lény megkapja a megfélemlítés speciális képességet. Minden Ork Kánok figura, aki a legnagyobb pontértékű figurához barátságos, kap +1-et a támadó értékére és nem ejthet foglyokat. A Betyárbecsület véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-037 Sárkány Istenek (Dragon Gods)

Az a játékos, aki a Sárkány Isteneket játékba hozta és minden hozzá barátságos játékos, csak akkor nyerheti meg a játékot, ha nincs ellenséges figura a harcmezőn a játék befejezésekor. Azok a figurák, amik barátságosak a Sárkány Isteneket játékba hozó játékoshoz, nem birtokolhatnak célpont jelzőt, de még mindig vitatottá tehetik azt. Azok a Draconum figurák, amik barátságosak a Sárkány Isteneket játékba hozó játékoshoz, nem kapnak cselekvés jelzőt egy közelharci támadás végrehajtása után, ha a kör kezdetén a tárcsájuk már kapcsolatban volt az ellenféllel. A Sárkány Istenek véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-038 Heirraman Istenek (Heirraman Gods)

A játék kezdetekor, a Heirraman Isteneket játékba hozó játékos válasszon egyet az alábbi frakciók közül: Atlantiszi Birodalom, Fekete Por Forradalmárai vagy Ork Kánok. Minden Elf Lordok frakcióhoz tartozó, a Heirraman Isteneket játékba hozó játékoshoz barátságos figura kap +1-et a sebzés és távolsági sebzés értékéhez a kiválasztott frakcióba tartozó figurákkal szemben. A Heirraman Isteneket véget ér, ha a Halál (Death), Éhínség (Famine), Dögvész (Pestilence) vagy a Háború (War) katasztrófa kártya a játékba kerül.
Típus: hit

D-039 Az Apokalipszis Urai (Lords of Apocalypse)

Minden olyan figura, ami barátságos az Apokalipszis Urait játékba hozó játékoshoz, az Apokalipszis frakció jelzést kapja meg a sajátja helyett, és 3-tól 10 főig hozhatnak létre alakzatokat, valamint figyelmen kívül kell, hogy hagyjanak minden alfarkció szimbólumot, ami a tárcsájukon szerepel.
Típus: hit

D-040 Igaz hit (Conviction)

Minden más hit kártya kikerül a játékból, kivéve, ha egynél több van az adott kártyából játékban.
Típus: hit

D-041 Rokoszi Fellegvár (Citadel of Rokos)

A játék kezdetekor, az a játékos, aki a Rokoszi Fellegvárat játékba hozta, válasszon egy célpont jelzőt. Nem solonavi harcosok, szárny mozgástípus nélkül nem mozoghatnak a kiválasztott célpont jelzővel kapcsolatba. Solonavi harcosok, akiknek a lőtávolsága nagyobb mint nulla és kapcsolatban vannak a kiválasztott célpont jelzővel, +4-et kapnak a lőtávolságukra. A Rokoszi Fellegvár véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-042 Az Ököl (The Fist)

Minden tiszta terep rejtővé válik, és minden Ork Kánok frakciójú figura, ami 6”-nél közelebb van egy ellenséges figurához, megkapja a rejtőzködés speciális képességet. Amikor az Ököl játékba kerül, akkor a Lápmocsár (Fen Swamp), Folyóvölgy (River Valley) és a Wyldeni Erdő (Wylden Forest) terület kártyák, valamint a Dögvész (Prestilence) katasztrófa kártya kikerül a játékból. Az Ököl véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-043 Kuttar Mélye (Kuttar Depths)

Minden fekete por forradalmárai figura megkapja a rejtőzködés speciális képességet és +2-t kapnak a védelmi értékükhöz távolsági támadás ellen. A Kuttar Mélye véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-044 Faihaven Városa (City of Fairhaven)

Amikor egy Atlantiszi Birodalom frakciós figura egy közelharci támadást hajt végre egy nála nagyobb pontértékű lény ellen, +1-et kap a támadás és sebzés értékéhez arra a támadásra. Minden Atlantiszi Birodalom figura aminek a támadás típusa varázspálca, megkapja a lerohanás képességet. A Fairhaven városa véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-045 Vurgrai Vízválasztó (Vurga Divide)

Minden Sötét Keresztesek frakcióba tartozó figura, aminek szárny a mozgástípusa használhatja a dupla mozgás képességet és nem kap megerőltetés sebzést ha ezt teszi. A Vurga Vízválasztó véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-046 Sárkánykapu (Dragon’s Gate)

Miden Draconum harcos megkapja az örjöngés, megfélemlítés és vámpírizáció speciális képességet és +2-t kapnak a támadás értékükhöz. A Sárkánykapu véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-047 Wyldeni Rengeteg (Wylden Deeps)

Minden Elemi Szabadterületek frakciós figura megkapja a nyomkeresés speciális képességet. Minden tiszta terep nehéz tereppé válik. Amikor a Wyldei Rengeteg játékba kerül, akkor a Lápmocsár (Fen Swamp), Folyóvölgy (River Valley) és a Wyldeni Erdő (Wylden Forest) terület kártyák, valamint a Dögvész (Prestilence) katasztrófa kártya kikerül a játékból. A Wyldeni Rengeteg véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-048 Kőtorony (Stonekeep)

Minden Elf Lordok figura, amely barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Kőtornyot játékba hozta megkapja a beszivárgás speciális képességet. Minden figura, amely barátságos ahhoz a játékoshoz, aki a Kőtornyot játékba hozta, figyelmen kívül hagyhatja a demoralizált speciális képességet. A Kőtorony véget ér, ha egy másik helyszín kártya játékba kerül.
Típus: terület (helyszín)

D-049 Varázserő Apadása (Ley Drain)

Az ereklyék nem fejtik ki hatásukat. A Varázserő apadása véget ér, ha egy ellenséges játékos két célpont jelzőt birtokol.
Típus: prófécia

D-050 Az idő Köde (Time of Mist)

Más "domain" kártyák nem fejtik ki hatásukat. Az idő köde véget ér, ha egy ellenséges játékos elpusztítja a legnagyobb pontértékű barátságos figurádat.
Típus: prófécia

D-51 Elborult elme (Clouded Mind)

(választható) Minden játékos parancs fázisában, annak akinek éppen a köre van, adjon egy cselekvés jelzőt a legnagyobb pontértékű ellenséges figurának, ha nincs rajta cselekvésjelző. Az Elborult elme véget ér, ha az ellenséges harcosok 3 közelharci támadást hajtanak végre egy kör alatt.
Típus: prófécia

D-52 Varázslat lefagyása (Spell Stasis)

Nem lehet varázslatot elvarázsolni. A Varázslat lefagyása véget ér, ha egy ellenséges varázsló kapcsolatban egy célpont-jelzővel, és kap egy speciális cselekedetet amivel eltávolít egy varázslatot a varázskönyvéből.
Típus: prófécia

 
Szabályok, fordítások
 
Sereglisták
 
A hónap figurája
 
Naptár
2024. Június
HKSCPSV
27
28
29
30
31
01
02
03
04
05
06
07
08
09
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
01
02
03
04
05
06
<<   >>
 
Lezajlott versenyek
 

Szobafestõ Budapest    *****    Svéd termékek!Csatlakozz hozzám és kapj 2000,- Ft kedvezményt-15% kedvezmény a katalógus árból!Parfümök, szépségápolás!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha érdekelnek az animék,mangák,videojátékok, japán és holland nyelv és kultúra, akkor látogass el a személyes oldalamra.    *****    Új mese a Mesetárban! Ha tudni akarod, mit keres egy tündér a kútban, gyere és nézz be hozzánk!    *****    Az utóbbi idõkben komolyan foglalkoztat a retro játékok árainak robbanása. Errõl írtam egy hosszabb cikket.    *****    Hivatalos, hogy jön a Haikyuu!! Gomisuteba no Kessen movie! Magyar nyelvû plakát, magyar feliratos elõzetes!    *****    Todoroki Shoto Fanfiction oldal, nézzetek be és olvassatok! Új Shoto nendoroid blog az oldalon!    *****    A Múzsa, egy gruppi élményei a színfalak mögött :)    *****    Madarak és fák napjára új mesével vár a Mesetár! Nézz be hozzánk!    *****    Rosta Iván diplomás asztrológus vagyok! Szívesen elkészítem a horoszkópodat, fordúlj hozzám bizalommal. Várom a hívásod!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, egyéb épületek szigetelését kedvezõ áron! Hívjon! 0630/583-3168    *****    Ha te is könyvkiadásban gondolkodsz, ajánlom figyelmedbe az postomat, amiben minden összegyûjtött információt megírtam.    *****    Nyereményjáték! Nyerd meg az éjszakai arckrémet! További információkért és játék szabályért kattints! Nyereményjáték!    *****    A legfrissebb hírek Super Mario világából, plusz információk, tippek-trükkök, végigjátszások!    *****    Ha hagyod, hogy magával ragadjon a Mario Golf miliõje, akkor egy egyedi és életre szóló játékélménnyel leszel gazdagabb!    *****    A horoszkóp a lélek tükre, nagyon fontos idõnként megtudni, mit rejteget. Keress meg és nézzünk bele együtt. Várlak!    *****    Dryvit, hõszigetelés! Vállaljuk családi házak, lakások, nyaralók és egyéb épületek homlokzati szigetelését!    *****    rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com - rose-harbor.hungarianforum.com    *****    Vérfarkasok, boszorkányok, alakváltók, démonok, bukott angyalok és emberek. A világ oly' színes, de vajon békés is?